Dank jullie wel inmiddels de verdoving eruit ! Zo een paar paracetamol en dan in de lakens , morgen weer beter ga ik vanuit Ben ze nu alle 4kwijt gelukkig . Tandarts is niet mijn hobby overigens, masr ik zal wrl niet alleen voor mezelf spreken haha
Bleh, ik denk dat mijne er ook ooit uit moeten maar het lijkt me heel erg pijnlijk Slaap lekker haha!
NienSCHaap
Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-14 22:11
En van Ziezo ook een voorproefje
ik heb al 1 verstandkies laten trekken maar de andere zorgt nu ook voor grote problemen in me mond. Ik heb niet zoveel ruimte maar kan het nog enigzins uitstellen, pfff geen pretje ben al geen held bij de tandarts.
Is btw de foto van Ziezo, rood bij jullie uitgevallen? Op me mobiel is die behoorlijk Rood maar op de computer valt het mee, de andere foto's lijken normaal.
Op de ipad lijkt hij inderdaad wat rood en niet helemaal scherp, misschien komt dat door het uploaden.
NienSCHaap
Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-14 22:32
Ja heb de paar voorproefjes via facebook gedaan, de rest stuur ik per mail naar de mensen toe. Okey dan ga ik eens kijken of die wat minder rood kan... heb het ook alleen met deze foto
Die komen nog, ik zorg eerst dat ik alles af heb en dan vraag ik meestal de mail adressen. Ik ben zo'n domme doos die ze dan weer vergeet, niet meer terug kan vinden of de verkeerde foto's naar mensen toe stuur dat komt nog..
het trekken opzich valt wel mee vind ik als de spuiten er maar inzitten, heb er twee tegelijk laten trekken (beide kanten) was de bovenste ook nog stukkie afgebroken , had ik weer uiteindelijk er wel uitgekregen gelukkig, heb er weinig last van, asprine doet wonderen, alleen dat bloed smaakje ben ik dik zat! zal nu niet meer klagen haha maar je kunt het beter voor zijn dan dat je er last van krijgt (vind ik )
ben benieuwd naar alle andere foto`s wat ik heb gezien is echt super mooi!