Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DeniseES schreef:Waarom denk je dat het een volgende keer anders zal gaan?
Edit:
Ik en xingee1 spreken morgen toch af, degene die ook willen (voor de pups is het natuurlijk hartstikke leuk, ook als het zou gaan regenen), jullie zijn allemaal welkom12 uur daar (evt uur naar voor/achter, kan besproken worden).
Ik neem mijn camera sowieso mee, voor degene die de pups er nog als lieve schattige pups op willen hebben, bij de volgende datum zijn ze misschien weer wat groter.
Lijkt het je wat, stuur me dan ff een pb, dan maak ik er een groepsapp voor aan.
Gaat er niemand mee dan zoeken Inge en ik een gunstigere locatie voor ons
DeniseES schreef:Waarom denk je dat het een volgende keer anders zal gaan?
Edit:
Ik en xingee1 spreken morgen toch af, degene die ook willen (voor de pups is het natuurlijk hartstikke leuk, ook als het zou gaan regenen), jullie zijn allemaal welkom12 uur daar (evt uur naar voor/achter, kan besproken worden).
Ik neem mijn camera sowieso mee, voor degene die de pups er nog als lieve schattige pups op willen hebben, bij de volgende datum zijn ze misschien weer wat groter.
Lijkt het je wat, stuur me dan ff een pb, dan maak ik er een groepsapp voor aan.
Gaat er niemand mee dan zoeken Inge en ik een gunstigere locatie voor ons
Marlis schreef:DeniseES schreef:Waarom denk je dat het een volgende keer anders zal gaan?
Het is nu gewoon niet haalbaar zoals je ziet meer helaas weer afmeldingen. Dan kan je beter een paar modellen maar hebben dan heb je ook minder Fotograven nodig.
Aah jammer dat jullie morgen afspreken, had graag gekomen ook. Heb nog twee weken vakantie van mijn werk maar helaas op de vrijdagen nog 2x school. Morgen kan ik dus niet.
GevlektBont schreef:Ik zou afhankelijk waarvan het is (misschien zou iemand me kunnen carpoolen?) graag als fotograaf meewillen! Heb voorheen enkel paarden gefotografeerd en een enkel keertje een hondje, maar wil graag ook beetje uitbreiden met honden. Mijn site is http://www.alettafotografie.weebly.com.