Ik zal hier even vermelden, dat mijn laptop het niet goed meer deed omdat er water overheen is gekomen. Uiteindelijk bleek de shift het niet meer te doen, die was heel de tijd actief, waardoor ik niks meer kon, kon ook niet inloggen want min wachtwoord voor mijn laptop bestond uit kleine letters en cijfers.\ Nu een tijdelijke oplossing totdat ik hem op kan sturen voor een nieuw toetsenbord. Vanaf nu ga ik dus weer hard aan de slag met de foto's!
Sorry, btje drukdruk. Ben nu een aantal daagjes weg. Zal volgende week even mijn top 5 doorgeven
fliam
Geplaatst: 06-06-14 09:45
Ooooo wat mooi veronique
Ik geef de top 5 wanneer ik alle foto's heb gezien zodat ik dan ook gelijk kan kijken welke ik wil afdrukke. Het wordt wel steeds moeilijker met al die mooie foto's....
Ik wacht ook even af tot ik alle foto's gezien heb, kan ik gelijk top 5 doorgeven en wat ik eventueel wil bestellen, wordt niet makkelijk met al die gave foto's!
Reeltje_5
Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-14 13:31
Ik vin 't net zo'n leeuw met die manen haha, rawrr.
We hebben met heeeeel veel manenspray en een hoop borstelen geprobeerd de manen plat te krijgen, maar uh, dat mocht niet baten... Ik zie ook bij de eerste fotograaf/fotografen dat het wat minder is en gedurende de dag ontploft het weer... Paard gaat op z'n baasje lijken, zullen we maar zeggen
Reeltje_5
Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-14 16:31
Ik heb er ook wel een waarbij het wel netjes zit Mijn god wat heeft die pony puppy ogen, zo schattig
Nog steeds bezig met Joy alleen komt er even iets van videowerk tussendoor van de manege waar ik mee help. Nog even een spammetje (ben wel bijna klaar met de foto's van Joy)