De bloem in in Huissen is toch prima? Ik ga er morgen wel even kijken of het een geschikte plaats is voor foto's maken. Laura, dat meertje wat jij bedoeld volgens mij kun je daar niet maar zo bij komen. Daar staan meestal pony's in, en het is omheind. Misschien als je de eigenaar kunt vinden en daar iets mee kan regelen ? Want volgens mij kun je er nergens anders bij komen?
Of bedoel je dat meertje waar je eerst een stukje de polder in moet lopen? Want daar zit prikkeldraad voor.
Hee ik sta bij de modellen ! Leuk! Inderdaad Jeanine wij kunnen er samen naartoe rijden. Voor ons is het slingerbos niet echt te ver toch Jeanine? Dat is praktisch tegenover de plek die eerst afgesproken was toch? Ook het zwanenmeer zou geen probleem zijn. (Maargoed ik & ponylief zijn gewend aan ritten van +- 30 km haha) Als er nog een plekje vrij is bij de modellen heb ik nog een vriendin die ook erg graag mee zou willen?
Lau
Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-14 09:58
Sorry voor de onduidelijkheid, maar ik had het druk met het zoeken naar een geschikte locatie en het benaderen van enkele boeren. Helaas hebben ze het liever niet, dus het word het slinger bosje, dit is best een mooie locatie. Aangezien het mooi dicht gegroeid is dus niks te zien zeker bij de kant van de dijk.
We verzamelen bij de manege het is vanaf daar ongeveer een uur anderhalf uur stappen. Met groep 1 ga ik op de fiets mee en met groep 2 te paard. Hier boven staat het schema, de fotografen verzamelen op locatie. En wij verzamelen 09:30 uiterlijk 09:45 op stal. Groep 2 verzameld 11:40 op stal uiterlijk 11:30, met uitzondering van sjors die zien wij op locatie.
Fijn dat er een schema is Mij lijkt hij zo prima. Denk er wel aan dat je iets van borstels meeneemt. Doordat jullie erheen stappen zal er waarschijnlijk een zadelafdruk te zien zijn. Dat is dan wel zo handig om een beetje weg te kunnen poetsen voor de stand foto's
Ik dacht dat wij een trailer hebben, maar die hebben wij niet. Ik kom dus te paard maar aangezien de dochter van de eigenaar ook mee gaat ga ik niet naar de manege, en het is ook mega om voor mij.
Top dat er duidelijkheid is!
Laatst bijgewerkt door Sjors op 19-05-14 12:36, in het totaal 1 keer bewerkt
Het spijt me heel erg maar ik moet me helaas afmelden. Er is wat anders tussengekomen, en doordat er hier lang onduidelijkheid was heb ik daar al ja op gezegd, en ben me hier toen vergeten af te melden.
Denk het haast niet en vind het niet erg om foto's te maken vind ik zelf ook heel leuk
Anyway mocht iemand zich geroepen voelen op pim mag altijd geoefend worden
Lau
Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-14 13:29
herkansing:
anne_joy
Geplaatst: 19-05-14 13:37
lrtj_ schreef:
Denk het haast niet en vind het niet erg om foto's te maken vind ik zelf ook heel leuk
Anyway mocht iemand zich geroepen voelen op pim mag altijd geoefend worden
Ik wil wel een keer foto's maken. Heb nog weinig ervaring aangezien ik mijn camera 7 maanden heb. Zie onderschrift voor mijn site. Moet je maar even kijken hoe je mij foto's zondag vindt
Haha mijn vriendin heet Mijke en haar paard Palatina. Ook wij kunnen beter meteen naar de locatie komen want via de manege is inderdaad een omweg zoals Sjors zegt. Sjors zoals het rooster er nu uitziet, kan je met ons meerijden toch?
Ik moest ook al lachen om 'vriendin van Yvonne'. Yvonne, hoe gaan jullie dan rijden? Want in een groep is Petulia natuurlijk wel iets rustiger dan alleen. Ik vermijd liever de hoofdwegen ivm angst voor vrachtauto's (Laura weet dat nog wel )
Lau
Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-14 15:14
Haha jaa dat weet ik nog wel ja Ik denk dat als jullie samen op een plaats afspreken dan kom ik daar ook en gaan we daar samen heen. Wat vinden jullie de makkelijkste plek?
Ik rijd niet eerst helemaal naar jeanine etc. Dus vind het wel leuk om ergens een plekje af te spreken om vervolgens naar het slingerbos te gaan.. laura weet jij waar claudia engelen woont? Dat we in die straat afspreken en dan kunnen we stukje door de wijk lopen, overstekenen het slingerbos in..