Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
saarie schreef:Top! Ik stuur je per PB even mijn telefoonnr, dan kun je als er op het laatste moment iemand uitvalt nog bellenIk kan er dan binnen een uurtje zijn. Wat is precies het meeting point in de Vliet? En hoe laat is de middaggroep?
saskia_drost schreef:Ze vind het zeer jammer, maar helaas moet ik namens de eigenares van Joella, de 23 jarige witte merrie, afzeggen voor zondag.
Joella is al een paar dagen niet lekker (diarree, eet slecht etc.) en is hierdoor meteen in conditie erg terug gelopen. Ze heeft erg weinig fut en de eigenares vind het op dit moment dus niet verantwoordelijk om een halve dag vol actie en spanning te doen.
Ze vind het nogmaals zeer jammer naar houd zich aanbevolen voor een volgende fotomeeting![]()
Ik heb er verder zeeeeer veel zin in. Morgen alvast de eerste wasbeurt voor Bo en gaan bedenken wat er allemaal mee moet...![]()
ohmydeem schreef:Ik had een 18-55 lens, maar kwam er gewoon achter dat de foto's niet echt mooi werden. Dus op marktplaats geneusd, en die dag stond er eentje. Gelijk die man gewhatsapt. Morgen komt hij hem brengen. Een Tamron 55-220 lens. Ik wou hem zou graag hebben voor deze zondag en anders volgende week. Gelukkig wou mijn vader 20 euro voor schieten!
salatiga1995 schreef:ohmydeem schreef:Nee 40, maar had al 20 zelf gespaard. De rest heeft papa voor geschoten. Omdat ik hem toch echt mee wou nemen!
40€ voor een zoomlens? Weet je wel zeker dat hij het doet..?