Ik heb even opgezocht wie er bevestigd hebben om te komen Modellen : - EmptyWords - 140509 - Tinkermuts - Niekje51 - carmenxoxo Fotografen : - eviii_x - evelien1000 Verder heb ik alleen afmeldingen kunnen vinden... Sorry als ik iemand over t hoofd heb gezien.
Oke dankje ik denk dat ik mijn hond die loops is alleen laat meedoen met portret foto's en als we de losloop foto's gaan doen dat mijn moeder met haar naar huis gaat
Ik ga even naar stal en daarna zal ik aan de lijst werken
Eviii_x
Geplaatst: 07-03-14 20:09
Waar heb ik bevestigd evelien? Kan 't niet terug vinden, is mijn fout. Maar mijn ouders doen een beetje moeilijk ivm school en alles wat weer komt. Wss ben ik er wel gewoon hoor, maar voor meer zekerheid zal ik het straks hier neer zetten.
evelien1000
Geplaatst: 07-03-14 20:11
Ohh sorry ik dacht dat je meeging omdat je veel reageerde en op de schema's stond, mijn fout.
Ik meld me helaas bij deze af, sorry! Mijn hond heeft ook echt last van dr oorontsteking waardoor ze heel erg duf is, dus ik denk dat het voor haar gezondheid ook niet goed is, dat koude water en een hele middag spelen etc. en vind de gezondheid van mijn hond toch voorop gaan.
Misschien dat ik eventueel als fotograaf meekan maar moet nog even kijken want er komt een vriendin logeren, of zij dan ook haar camera meeneemt en meegaat als fotograaf. Ook heb ik nog nooit honden gefotografeerd dus dat laat ik zo even weten!
Zou graag meer duidelijkheid willen hebben, dan weet ik waar ik aan toe ben..
Carmenxoxo
Geplaatst: 07-03-14 22:29
Eviii_x schreef:
Ik ook, dan zou ik eventueel mee kunnen als fotograaf met nina !
evelien1000
Geplaatst: 07-03-14 22:31
Er is nog geen schema en TS is nu op stal fzo. Opzich wil ik wel even n lijst opstellen met wat ik tot nu toe weet ivm locatie en aanwezigen ? Maar ik denk niet dat dat meer duidelijkheid levert dan er nu is
Eviii_x
Geplaatst: 07-03-14 22:36
Carmenxoxo schreef:
Eviii_x schreef:
Ik ook, dan zou ik eventueel mee kunnen als fotograaf met nina !
Ga er vanuit dat het 9 uur verzamelen word, ik zet de wekker op 8 uur. Ga nu slapen anders ben ik morgen m'n bed niet uit te branden en ik zie alles morgen wel.