Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bellatrix schreef:Ik vind het niet erg om via Barneveld te rijden want daarvandaan kan ik ook gewoon de snelweg op. Het is echt geen half uur omrijden ofzo. Moeten we eigenlijk wel de snelweg op?Of kan het ook binnendoor?
Bellatrix schreef:Ik vind het niet erg om via Barneveld te rijden want daarvandaan kan ik ook gewoon de snelweg op. Het is echt geen half uur omrijden ofzo. Moeten we eigenlijk wel de snelweg op?Of kan het ook binnendoor?
Moonfight schreef:Ik probeer alleen aan te geven dat het makkelijker is om die vier minuten via Barneveld om te rijden. Maar ik was even vergeten dat jij het natuurlijk allemaal beter weet
Marjoow schreef:Ik heb het anders ervaren. Want ik ben ook al eens in Lunteren geweest, via het station e.d. en nooit problemen ondervonden hoor![]()
Maargoed, dit gaat nergens heen. Marlies moet maar ff mappen en dan kijken wat voor haar het makkelijkste is
Moonfight schreef:Maar ik had vandaag even nagevraagd bij mij stage.
Als je via de vijfsprongweg gaat komt je op een vijfsprong () Waar je links en rechts de Hoge Valkse Dijk op kunt. Nu zeiden ze dat we dan naar rechts moesten en dat het dan aan de rechterkant van de weg zat