Ik zie het allemaal wel, ik ben er om half 10 en helemaal strak voor de eerste foto's en dan hoor ik wel wanneer er gelongeerd en gereden kan worden. Is er nog iemand die afzetlint kan regelen?
DShots
Geplaatst: 09-04-14 11:14
ohmydeem schreef:
Als iemand die mij eventueel kan oppikken bij Bus-/tramhalte Leyenburg, Den Haag ? Dit is beter, hier ben ik al om 5 over 9. En anders wacht ik een half uur op de bus naar kijkduin!
Demi misschien kunnen mijn vriend en ik je halen dat moet k thuis even overleggen ben op me werk. Hoor je vanavond! Leyenburg is vlak bij mij nameljk haha.
Jaa hoor anna ik kan heel hard gillen dus dat komt wel goed roep gewoon heel hard wisselen haha.
Ik zet vanavond nog even t adres online waar we verzamelen!
Ik wil wel Elise mee nemen maar helaas is de auto die we nu hebben is niet zwaar genoeg dus kunnen we geen 2 paardjes mee nemen. ik weet niet of er iemand langs Arkel komt die een van mijn pony´s wilt mee nemen maar anders ben ik bang dat ik er maar 1 mee kan nemen
Inderdaad zoals marlies zegt niks is verplicht je mag gewoon komen zoals je je zelf het fijnste voelt, wil je dan gewoon 1 paard houden dat ik t laatste reserve model pb of wil je nog wat proberen te regelen?
Nouja, het hoeft ook niet hoor maar ik ben het toevallig zo gewend. Dan heb je alle info bij elkaar en hoef je niet alle berichten door te zoeken naar het adres. Het is gewoon wat makkelijker maar verder geen ramp hoor.
Jaa zit daar ook over te denken om de middag gewoon 1 model minder te doen wnt anders wordt het zo laat en vaak moeten mensen na de meeting ook nog de paarden doen enzo.
Hey dames, ik moet mij helaas afmelden als Fotograaf. Ik werk sinds kort, en kan dus nog niet zovaak vrij vragen. Bij action werk je nooit op zondag, en bij hoogvliet wel. Ik vind het heel erg jammer, want ik raak echt gave paarden kwijt . Als mensen mij nog als fotograaf willen hebben voor apart, mogen ze altijd mij een pb'tje sturen of een mail sturen naar DemivanReevenfotografie.outlook.com
Ik kijk zeker uit naar de foto's die komen gaan. Ik hoop dat jullie mooi weer krijgen, ik ga gewoon even fee spelen die dag.