Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bellatrix schreef:In principe staan we allemaal tig meter uit elkaar.
Het zou dan alleen om de groepsfoto gaan...
Toydoll schreef:Ik post ook maar even een waarschuwing, Kyano is hengst en net in de fase dat ie dat begint te ontdekken en dus ook nog wel eens grenzen opzoekt in t bijzijn van merries. Ik zou het prefereren als andere ponys niet te dichtbij komen (zie dat de ochtend groep 2 merries heeft), en mocht het wel t geval zijn, kijk uit voor die voorbenen van hem! Die zijn snel
!
Verder is het een schatje hoor, maar better safe then sorry
heidiLOVER schreef:Pamba kan ook een echte merrie zijn, ze doet eigenlijk helemaal niets, maar ze kan wel gaan piepen als een paard aan haar snuffelt, maar ze heeft er weer geen probleem mee ofzo als er 1 vlak naast haar staat dus ja gewoon niet snuffelen en dan heb je ook geen kans op paarden die gaan slaan
Cynn schreef:Oh het was meer richting Kyano bedoelt hoor Kimley. En met zweepje bedoel ik ook helemaal niet om te slaan ofzo, maar is gewoon vooral handig om de pony op afstand te houden als ze aan je gaan kleven en het juist even gaat om álleen de pony op de foto te krijgen zonder eigenaarDie mis ik op meetings vaak genoeg bij modellen.. dan zijn de niet bij de eigenaar weg te krijgen en heb je ze er iedere half op
http://ponymeetingpartii.weebly.com/schema.html
^^ Zal hem zo even aanpassen.