Ik kan zo ie zo (op dit moment mee)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lovebrechjex schreef:Moet het schema nog uitgeprint worden, Moonfight?
Deetjeeuh schreef:Eigenlijk zou ik wel wat mooie rijfoto's willen hebben, galop, drafje etc. En natuurlijk ook wat standfoto's met jullie erop. Maar ook echt rijden.Dus lijkt me inderdaad wat weinig..
Sanne_com schreef:Ik ga me helaas toch afmelden. Alles was al geregeld. Maar het gaat de laatste tijd niet zo goed met mijzelf. Dus ik zeg af om een beetje mezelf te beschermen…
Veel plezier nog!
Eviii_x schreef:Misschien wel handig als er sowieso nog een reserve fotograaf klaar staat die op die dag kan, ik ben namelijk op voorbehoud van datum ivm examens.
Eviii_x schreef:ah verkeerd naar datum gekeken.
Maar wil natuurlijk toch zeker zijn dat ik het op dat moment niet druk heb met school.
Begrijp het niet verkeerd, ik wil super graag mee, maar school gaat voor.
Je hoort z.s.m van me, maar wilde alleen zeggen dat er voor de zekerheid een fotograaf moet zijn die sowieso kan en die dan op mijn plek kan invallen als dit nodig is.
Moonfight schreef:lovebrechjex schreef:Dilemma: óf m'n roze set ( polo + dekje ) óf m'n groene/witte set ( polo + dekje ). Ik twijfel nu al hahaha :p.
Ik heb trouwens iemand gevonden die met me meewil om te helpen bij de meeting!
Wit in combinatie met een zwart paard kan moeilijk zijn met fotograferen
Niekje51 schreef:Ik heb helaas werkelijk geen idee waar dit is, laat staan dat ik een goede parkeerplaats weet..Ik hoopte eigenlijk dat ik binnenkort hier een adres kon krijgen
Waar is die foto dan gemaakt die helemaal in het begin van het topic staat..? Die aan zou moeten geven waar we af zouden spreken en een aantal dames daardoor wist waar het was?