Mijn jurkje en de neckrope zijn onderweg

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Blingh schreef:_Caitlinnn schreef:Ik heb een oproepje geplaatst omdat ik het erg jammer vind dat er niemand mee gaat met een jurk.
Daarom wil ik graag een model toevoegen wanneer ik deze heb gevonden (met jurk en paard)
Ik kom in een jurk?
marjonrebel schreef:ik had ook best in jurk willen komen hoor heb volgens mij nog voorkeuren gevraagd wat ik zou moeten doen...wil ook best beide looks doen neem ik t mee en wissel ik tussendoor?..
jasmijnz schreef:Is het nog de bedoeling dat ik eventueel ook kom of komen de andere modellen in een jurk?
jasmijnz schreef:Ik denk dat het voor mij nog moeilijk gaat worden om een jurk te vinden en dan haak ik helaas af, sorry!
edit: het lijkt me wel heel erg leuk, dus als iemand toch iets weet voor een klein prijsje mag je me altijd een pb sturen
crazyshar schreef:ik lees nog steeds trouw mee in het topic, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het hoe langer hoe vreemder ga vinden.
je hebt genoeg modellen, maar omdat er niemand is die met een bepaald soort jurk komt worden er plots weer modellen bij gezocht via een andere weg? terwijl je ook modellen die zich hadden opgegeven hebt afgewezen omdat je er genoeg had?
ik vind dit niet bepaald netjes, horen de fotografen dan niet ook te stemmen of dat model dan wel past bij hun visie of telt alleen jou mening Caitlinnn?
_Caitlinnn schreef:crazyshar schreef:ik lees nog steeds trouw mee in het topic, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het hoe langer hoe vreemder ga vinden.
je hebt genoeg modellen, maar omdat er niemand is die met een bepaald soort jurk komt worden er plots weer modellen bij gezocht via een andere weg? terwijl je ook modellen die zich hadden opgegeven hebt afgewezen omdat je er genoeg had?
ik vind dit niet bepaald netjes, horen de fotografen dan niet ook te stemmen of dat model dan wel past bij hun visie of telt alleen jou mening Caitlinnn?
Ik heb jou toch netjes benaderd en helaas kon je niet meer mee.
Het is een portfolio shoot en als ik iemand kan vinden die er onwijs goed bij past neem ik die graag mee want het gaat toch om een beeld creatie. Wanneer mensen het er niet mee eens zijn doe ik het wel na die meeting alleen met het model, ook geen probleem
Edit: Persoonlijk vind ik dat ik alles goed bij houd en heb netjes PB's eruit gedaan. Alle modellen zijn aan bod gekomen door middel van dit topic of het deel 2 topic. Niemand is overgeslagen.
Ook sta ik open voor commentaar en de mening van anderen. Echter moet je af en toe zelf knopen door hakken omdat het heel veel tijd kost om bij alles te gaan overleggen. Maar ik hoor het wel. Als de fotografen dat liever niet hebben dat ik buiten de meeting er nog iemand bij zoek is dat geen probleem. Echter is het ook nog niet zeker.