Een unieke meeting, modellen in stijl met hun paard.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MadelonSunny

Re: Een unieke meeting, modellen in stijl met hun paard.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 19:12

Gave laarzen zeg!
Mijn jurkje en de neckrope zijn onderweg :)

jasmijnz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 19:53

Had via Facebook contact gehad!
Zal me zo even voorstellen! :)
(Even snel met de hond wandelen)

_Caitlinnn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-14 20:00

Ik heb een oproepje geplaatst omdat ik het erg jammer vind dat er niemand mee gaat met een jurk.
Daarom wil ik graag een model toevoegen wanneer ik deze heb gevonden (met jurk en paard :P )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 20:07

_Caitlinnn schreef:
Ik heb een oproepje geplaatst omdat ik het erg jammer vind dat er niemand mee gaat met een jurk.
Daarom wil ik graag een model toevoegen wanneer ik deze heb gevonden (met jurk en paard :P )

Ik kom in een jurk?

missymb

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 20:16

ik had ook best in jurk willen komen hoor heb volgens mij nog voorkeuren gevraagd wat ik zou moeten doen...wil ook best beide looks doen neem ik t mee en wissel ik tussendoor?..

jasmijnz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 20:56

Is het nog de bedoeling dat ik eventueel ook kom of komen de andere modellen in een jurk? :)

_Caitlinnn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-14 21:35

Blingh schreef:
_Caitlinnn schreef:

Ik kom in een jurk?

Klopt :) Jou ben ik ook zeker niet vergeten, maar ik bedoel meer een pastel lange jurk.
Twee verschillende looks dus eigenlijk :)

marjonrebel schreef:
ik had ook best in jurk willen komen hoor heb volgens mij nog voorkeuren gevraagd wat ik zou moeten doen...wil ook best beide looks doen neem ik t mee en wissel ik tussendoor?..

Helaas is wisselen niet echt handig tijdens de shoot omdat je dan ook met je paard zit en niet alle fotografen dan blij zijn met de outfit die je op dat moment voor de lens aan hebt (iedereen heeft een andere voorkeur). Maar heb je al iets van een jurk :) ?

jasmijnz schreef:
Is het nog de bedoeling dat ik eventueel ook kom of komen de andere modellen in een jurk? :)

Ja hoor, van mij mag je mee als je een geschikte jurk kunt vinden :)

jasmijnz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 21:42

Ik denk dat het voor mij nog moeilijk gaat worden om een jurk te vinden en dan haak ik helaas af, sorry!

edit: het lijkt me wel heel erg leuk, dus als iemand toch iets weet voor een klein prijsje mag je me altijd een pb sturen :)

missymb

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 21:45

Laatst bijgewerkt door missymb op 26-03-14 22:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 21:52

Ik heb ook wel een mintkleurige lange jurk. Alleen dan wordt het een jurkenwissel :j.

_Caitlinnn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-14 22:45

jasmijnz schreef:
Ik denk dat het voor mij nog moeilijk gaat worden om een jurk te vinden en dan haak ik helaas af, sorry!

edit: het lijkt me wel heel erg leuk, dus als iemand toch iets weet voor een klein prijsje mag je me altijd een pb sturen :)

Struin marktplaats even af, of goedkope sites :)
Er is genoeg te vinden voor weinig..

crazyshar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 08:15

ik lees nog steeds trouw mee in het topic, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het hoe langer hoe vreemder ga vinden.

je hebt genoeg modellen, maar omdat er niemand is die met een bepaald soort jurk komt worden er plots weer modellen bij gezocht via een andere weg? terwijl je ook modellen die zich hadden opgegeven hebt afgewezen omdat je er genoeg had?

ik vind dit niet bepaald netjes, horen de fotografen dan niet ook te stemmen of dat model dan wel past bij hun visie of telt alleen jou mening Caitlinnn?

_Caitlinnn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-14 10:07

crazyshar schreef:
ik lees nog steeds trouw mee in het topic, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het hoe langer hoe vreemder ga vinden.

je hebt genoeg modellen, maar omdat er niemand is die met een bepaald soort jurk komt worden er plots weer modellen bij gezocht via een andere weg? terwijl je ook modellen die zich hadden opgegeven hebt afgewezen omdat je er genoeg had?

ik vind dit niet bepaald netjes, horen de fotografen dan niet ook te stemmen of dat model dan wel past bij hun visie of telt alleen jou mening Caitlinnn?

Ik heb jou toch netjes benaderd en helaas kon je niet meer mee.
Het is een portfolio shoot en als ik iemand kan vinden die er onwijs goed bij past neem ik die graag mee want het gaat toch om een beeld creatie. Wanneer mensen het er niet mee eens zijn doe ik het wel na die meeting alleen met het model, ook geen probleem :)

Edit: Persoonlijk vind ik dat ik alles goed bij houd en heb netjes PB's eruit gedaan. Alle modellen zijn aan bod gekomen door middel van dit topic of het deel 2 topic. Niemand is overgeslagen.
Ook sta ik open voor commentaar en de mening van anderen. Echter moet je af en toe zelf knopen door hakken omdat het heel veel tijd kost om bij alles te gaan overleggen. Maar ik hoor het wel. Als de fotografen dat liever niet hebben dat ik buiten de meeting er nog iemand bij zoek is dat geen probleem. Echter is het ook nog niet zeker.

Valanee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 10:25

Ik vind het allemaal prima, zolang de meeting maar gezellig, leerzaam en fun wordt (en interessant voor het portfolio) :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 16:40

Het schiet echt al op!! Heb er zin in :D

crazyshar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 19:16

_Caitlinnn schreef:
crazyshar schreef:

Ik heb jou toch netjes benaderd en helaas kon je niet meer mee.
Het is een portfolio shoot en als ik iemand kan vinden die er onwijs goed bij past neem ik die graag mee want het gaat toch om een beeld creatie. Wanneer mensen het er niet mee eens zijn doe ik het wel na die meeting alleen met het model, ook geen probleem :)

Edit: Persoonlijk vind ik dat ik alles goed bij houd en heb netjes PB's eruit gedaan. Alle modellen zijn aan bod gekomen door middel van dit topic of het deel 2 topic. Niemand is overgeslagen.
Ook sta ik open voor commentaar en de mening van anderen. Echter moet je af en toe zelf knopen door hakken omdat het heel veel tijd kost om bij alles te gaan overleggen. Maar ik hoor het wel. Als de fotografen dat liever niet hebben dat ik buiten de meeting er nog iemand bij zoek is dat geen probleem. Echter is het ook nog niet zeker.

ja je hebt mij netjes benaderd hoor daar geen kritiek op.

ik vind het alleen vaag dat als je eerst modellen genoeg hebt, er dan vanuit een ander media iemand bij gaat halen. ik hoef verder ook helemaal niet meer mee, maar vond de gang van zaken erg vreemd.

laat mij jullie niet meer storen in jullie eigen plannen.

in ieder geval heel veel plezier en hopelijk krijgt iedereen het geen wat hem/haar toekomt.

_Caitlinnn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-14 16:12

Valanee schreef:
Ik vind het allemaal prima, zolang de meeting maar gezellig, leerzaam en fun wordt (en interessant voor het portfolio) :Y)

Dat word hij zeker :) :)

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 16:19

Ik heb net m'n jurkje en sun der neckrope enzo binnen gekregen. Zal er zo even een foto van maken :)

missymb

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 08:58

heb er zin in!!! als het t meezit heb ik van de week mijn eigen western set ;)
en anders leen ik er een, en dan vrijdag flink aan de slag met fuug wassen en wit krijgen haha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 09:41

Mooi! Dat hoofdstel is ook gaaf!!

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 15:28

Gave set zeg!

Sunny met neckrope en manebead, incl badhairday :Y)
Afbeelding

En dat ding in der staart. Is even snel gedaan dus niet zo netjes :P
Afbeelding

missymb

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 16:08

aaaa super leuk die veren en kraaltjes! staat goed ga je ook nog met verf in de weer?

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 16:18

Ja zeker :)) Van de week even de stad in voor veren voor in der manen en vingerverf, en oorbellen en/of ketting met veren voor mezelf.
Ik heb trouwens helemaal geen bijpassende schoenen. En blote voeten durf ik echt niet aan als ik ernaast sta. Sunny is zo lomp als wat :o Ik heb alleen westernlaarzen die er qua stijl eventueel bij zouden kunnen maar laarzen onder zo'n jurkje is ook niet mooi. Maar leukst zou denk ik van die lage laarsjes met slierten eraan zijn. Helaas geen geld om dat ook nog te kopen. Anders maar gewoon gympen? Als Sunny stil staat kan ik ze altijd even uit doen voor de foto en eventueel slippertjes aan doen.

missymb

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 16:25

ik heb laarzen met slierten maar die zijn fel roze ;)

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 20:04