17 aug val ik af. Dan is er ook een shoot in Strijen.
Yinthee
Amadeus <3
Geplaatst: 28-06-14 16:39
17 augustus kan ik ook niet, dan ben ik op vakantie.
DohoShots
Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-14 16:46
Staat nog niet vast hoor, moet even uitkijken wat goed uitkomt
Yinthee
Amadeus <3
Geplaatst: 28-06-14 16:50
Zoals de buienradar nu 24 uur vooruit voorspelt valt het zo te zien wel mee morgen met de regen.. Maar is altijd lastig te vertrouwen zo ver van te voren. Andere sites geven weer wel regen op.. En het kan ook ineens weer veranderd zijn straks... lastig hoor.. http://buienradar.nl/verwachting-24-uur/neerslag
Zoals ik kan zien op weeronline.nl gaat het morgenochtend heel de ochtend regenen ook met onweer, is het smiddags minder qua regen maar nog steeds buien maar dit kan ook pas einde van de middag zijn dus ik denk dat het het beste is om de meeting te verzetten. Het riscico is te groot dat het slecht weer is..
Ik heb iedereen gpbt of geappt waarvan ik het nummer had dat de meeting morgen niet doorgaat en of ze 16 of 17 augustus kunnen de ja of de nee. Even afwachten dus wat de rest zegt en de data dat de meeste mensen kunnen wordt hem dan
Is er geen datum in Juli? Denk dat Augustus best wel veel mensen op vakantie zijn!
DohoShots
Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-14 18:39
Nee het moet na 10 aug ivm vakantie van _bloemetje_ ( Eigenaar van Elaysa ) en het kan niet na het weekend van de 17e omdat Mirjam_x en ik dan op vakantie zijn.
Neej
Zul je zien dat het morgen prachtig weer is, da's meestal
Maar, gezien de verwachtingen, verstandige beslissing Net al aan Taar doorgegeven, 16 aug ben ik jarig maar denk ik wel dat ik overdags vrij ben; 17 aug moet zeker lukken
Erna_
Geplaatst: 28-06-14 18:52
Het weekend van 16/17 augustus kan ik niet. De 17e heb ik al een meeting in Strijen staan en eerlijk gezegd vind ik een meeting per weekend wel genoeg. Mijn paard en huis willen ook aandacht in het weekend
Waarom heb je dan wel meeting op 20 juli, dan kan deze toch ook in juli?
DohoShots
Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-14 19:01
Is natuurlijk te verwachten als je een meeting verzet dat er afmeldingen komen, is altijd maar de meeting wordt verzet naar 16 augustus. Er zullen ongetwijfeld misschien andere mensen wel op deze datum kunnen die niet op de 29e konden Ik ga zo een nieuw topic maken
@DShots: 20 juli is mijn eigen meeting, Mirjam_x en _bloemetje_ organiseren deze niet mee dus dat heeft met deze meeting niks te maken
We kunnen toch alsnog een meeting regelen in juli? Taats kan niet, maar begrijp dat de meeste in aug. Niet kunnen, dus valt deze hele meeting in t water.