@Marjolijn: Dan hebben dus 4 paardenmiddelen, 2 mensenmodellen en 5 fotografen?
@Marlies: Ik dacht dat ik vroeg was... Pffffff was je nog wakker of moest je er echt zo vroeg uit om te werken?
nobje
Geplaatst: 23-05-14 06:36
Goedemorgen... ik heb helaas mijn portugeese set nog niet terug, dus ik ben bang dat ik met mijn gewone zadel kom. En een zelf in elkaar geknutseld hoofdstel. Helaas heb ik een klein ongelukje gehad. Dus hoop dat ik het weekend een beetje lekker doorkom Morgen eerst maar eens lekker mennen... dan komt de rest van zelf. Mensen zonder paard mogen ook op mijn paard hoor. Nou super benieuwd naar zondag. tot dan allemaal
Wil er dan iemand een Richard-te-paard foto maken voor in de verzameling? Zie profiel.
Aukie
Geplaatst: 23-05-14 07:30
Dat moet vast goedkomen Richard
Ik heb ook maar een gewoon hoofdstel en Engels zadel helaas... Als er een gewoon effen beige Anky pad onder ligt, kan dat? Evt. sloop ik het merkje eraf, heb er toch niks mee Of kan ik beter iets anders doen? Iemand tips?
Kan een rambo micklem hoofdstel misschien ook? Die heb ik namelijk, maar wilde voor de meeting een gewoon hoofdstel zonder neusriem gebruiken omdat dat meer middeleeuws is.
Elanor
Geplaatst: 23-05-14 09:09
Tof Bagheera! En dat zou leuk zijn Aukie!
Ik heb ook nog wel een bruin bitloos hoofdstel liggen (sidepull) voor de liefhebber? Het is alleen wel een maat pony. En *rommelt verder door kast* nog een bordeauxrood dekje met een Fleur de Lys, maar Full. Als iemand die nog wil gebruiken, geef maar een seintje en dan meen ik het mee.
Marjo denk ik? Misschien doet ze nog een rondje nummers uitwisselen?
Aukie
Geplaatst: 23-05-14 14:35
Dat zou misschien wel handig zijn ja En je mag in onze trailer wel omkleden hoor
Stalgenootje heeft nog een foto gemaakt van mijn jurk te paard. Mouwen zijn daar alleen niet goed gelegd en de 'sjaal' heeft inmiddels dezelfde lengte als de jurk.
En toen deed de lader van mijn accu's voor mijn flitsers het niet. Hopelijk heb ik er nog genoeg stroom inzitten van afgelopen weekend... Maandag maar even terug met mijn lader naar de winkel.
Zojuist even geoefend met een doek op Winston. Was geen probleem. Hij keek er wel naar en vertrok iets bij het opstappen maar hij was verder erg braaf!! Dat gaat dus helemaal lukken zondag!!
Heb ook een zwaard gehuurd voor zondag die ik meeneem!