Joyce heeft zich met Pablo net afgemeld. Twijfel nu heel erg om nog een model te vinden of niet.. straks vind ik iemand en zeg ik het zaterdag alsnog af door het weer ofzo
Oh lekker dan...de meeting is al over een paar dagen. Snap heel goed dat je nu baalt en twijfelt...denk dat je dat model idd nog beter even niet kan zoeken vanwege het weet. Misschien is er wel iemand die last minute kan maar 7 zou toch ook nog kunnen?
Op weeronline: zwaar bewolkt met lichte regen of motregen...
Als het licht regent krijg ik geen mooie foto's. Dat had ik toen met jou meeting ook op de Leusderheide...al mijn foto's waren bagger. En dan moet ik er heel veel aan klooien om er nog íets uit te krijgen.
Ik ga ook geen pony wassen voor foto's in de regen Zeker nu met de vrij lange vacht die er nu nog op zit, is dat geen gezicht! Ik wacht Cynn's oordeel af!
Ik weet wel iemand die als model wil komen als ze kan. Moet ik haar vragen? Ik heb het geluk dat ik Alex niet hoef te wassen. Die gaat met zijn bijrijder zaterdag op wedstrijd, dus is als het goed is helemaal schoon
Hoeveel eerder is eerder? Morgenavond (vanaf 17:00 uur) zit ik niet meer bokt met koningsnacht en in de middag vind ik weer te vroeg.. kan dan nog steeds erg veranderen.
Lisette1987
Geplaatst: 24-04-14 18:42
voor mij is zaterdagochtend een prima tijdstip om te beslissen om het door te laten gaan of niet
idd omdat het zo veranderlijk is, zonde om het door te laten gaan als blijkt dat het toch mooi weer gaat worden, maar aan de andere kant, als het regent, blijf ik ook liever thuis dan een eind rijden om prutfoto's te maken