Klopt, maar gister avond knapte hij behoorlijk op na xn eten. Hij wilde niet eren was suf enzo. Maar ha m z'n vlees gegeven en was zichtbaar aan t opknappen. Vanmorgen om 6 uur gevrAagd of m'n schoonvroertje op m kan passen. Zondag.
Maar hij gaat zondag naar m toe de hele dag hij doet opleiding da assi. Dus weet gelukkig hoe hij alles moet doen. Dat heeft me wel een doorslag gegeven. Alleen had ik me al bij die andere afgemeld.
Is er trouwens iemand die mij uit Heiloo kan oppikken om door te rijden naar Egmond? (Ik ben fotograaf ) Ik kan ook makkelijk fietsen, maar met de auto is nóg makkelijker
lailapri
Geplaatst: 15-11-13 12:46
vanaf alkmaar stopt er een bus. Deze nam ik als ik moest werken bij de zeeman daar en er echt teveel wind of regen was, anders met de fiets, ruim een uur vanaf hhw noord.
toch twijfel ik nog, denk dat ik dream zn manen los laat.. op het strand vind ik dat wel gaaf ( zit naar special van Nicole te kyken geeft toch ook vrij gevoel met losse manen ) wat vinden jullie ?
al zou ik nou helemaal in pak gaan witte broek ect is knotten wel mooi.. maar dat ga ik niet
Ik moet mij hierbij helaas afmelden, materiaalpech Telelens heeft het begeven, en mijn nieuwe lens komt pas over 2 weken
En met een portretlens heb ik niet genoeg bereik om beweging te doen, overigens is die lens ook helemaal niet geschikt voor beweging helaas.
In ieder geval, heel erg veel plezier en maak er wat moois van, sorry dat ik mij af moest melden, maar hier kan ik echt niks aan doen, en kan niet 1,2,3 in 2 dagen nog voor een goede lens zorgen, zo groot is mijn portomonnee helaas niet
wennie19
Geplaatst: 15-11-13 17:40
ik wil toch ook wel weten waar ik nou precies moet zijn dan kan ik mijn reis plannen aangezien ik met openbaar vervoer kom
en mocht er iemand langs Hoorn, Obdam, Heerhugowaard of Alkmaar komen zou ik dan mee kunnen rijden
Als mijn route het goed aangeeft ga ik alleen langs Alkmaar als grote plaats. Maar ik moet dit thuis wel nakijken op mijn TomTom als ik een adres heb strand is langer dan 1km natuurlijk, zou fijn zijn als we die nog te horen krijgen.
Mocht je met de bus gaan kan je de bus nemen van alkmaar centraal en dan bus 165 deze gaat elk uur. adres om te parkeren Westeinde 1 hier heb je een groot parkeerplaats Rij je egmond in heb je stoplichten je kan "rechtdoor" of linksaf als je rechtdoor rij rij je langs de boulevard.. mocht het vol zijn op de parkeerplaats Westeinde 1 dan rij je door, dan krijg je een bocht, hier kan je afslaan naar parkeerplaats zuid ( geloof ik zo uit mn hoofd ) hier kan je ook heel makkelijk parkeren..