Horror Fotomeeting 3 November

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

zodiacje

Re: Horror Fotomeeting 3 November

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 13:30

Heb t al doorgegeven. Zelf voldoende makeup
Had alleen al eerder gevraagd als ik water met ketchup mix lijkt het dan genoeg
Op bloed op de foto? Heb nl geen nep bloed.

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 13:55

Jongens, ik baal een beetje.

Door het (weer) verzetten van een betaalde shoot, noodgedwongen op 3 november, moet ik die helaas voor laten gaan op deze meeting :(

Sorry voor dit afhaakje, er zal vast iemand op de reservelijst zijn die ontzettend graag mee wilt! En ik hoop dat de locatie nog gaat lukken, anders blijft NDSM werf een goeie :)

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-13 14:05

zodiacje schreef:
Heb t al doorgegeven. Zelf voldoende makeup
Had alleen al eerder gevraagd als ik water met ketchup mix lijkt het dan genoeg
Op bloed op de foto? Heb nl geen nep bloed.

Hoe je je bloed uitvoert is aan jezef, je hoeft geen bakken met geld uit te geven! Ik heb nog wel een flesje voor kleine wonden en sneeen die ik meeneem

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 16:07

@Wendy: Jammer... -O- Maar als ik inderdaad kon kiezen tussen onbetaald en betaald...

Ik weet dat het heel lastig is om een locatie te regelen voor dit soort meetings. Hopelijk krijg je vandaag nog reactie en gaat alles lukken. Graag zou ik vanavond wel willen weten wat de definitieve locatie zal gaan worden voor zondag. Ik vind het fijn om nog even wat dingen op te zoeken van het gebouw, hoe ik er kom, waar ik kan parkeren etc. Is er ook al iets bekend van tijden en een schema? Dan zal ik daar alvast proberen rekening mee te houden.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 16:18

Nou dan is het wel weer duidelijk hoeveel zin jullie hebben als een betaalde shoot voor deze unieke kans zou gaan... :') Maar oke ik snap gewoon niet dat er geen enkele datum is waarop je dat kan plannen.

Ik ben net terug van die locatie in laag Soeren, Gelderland. Spannend was het wel, ik kwam daar via een bospad en 1 groot vervallen gebouw, schiet nog snel een zwarte kat weg haha :P

Het is wel wat te vervallen voor de meeting denk ik, want het is ook niet erg overdekt meer en er ligt veel rotzooi op de grond en ook glas.. Ik heb wel wat foto's gemaakt dus die kan ik wel plaatsen. Het zou misschien kunnen als allerlaatste oplossing en mits het droog weer is. Volgens mij mag je er officieel ook niet komen want er lag zo'n groot hek die door de storm denk ik omgevallen, maar ik zag nergens verboden toegang bordjes ook niet aan het begin van het pad ernaar toe.

_likepink_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 16:43

Ook ik heb rondgebeld voor een locatie... Helaas ben ik niet veel verder gekomen voor zondag :\

Hebben we een kleding wissel?
We kunnen in duo's / trio's werken met een bepaalde tijd en dan door wisselen van model?
Dat we van te voren met attributen een sfeer geven aan de locatie.
Een kleine pauze inlassen en dan misschien met de hele groep samenwerken en scènes uitzetten?
Geen idee hoe jullie dit het liefste zien.

Ik heb er geen bezwaar tegen om buiten te moeten staan. Met extra warme kleding, deken ect, is het prima te doen :j

Voor mij zelf heb ik een oude "geestenjurk" in elkaar gezet.
Ook denk ik eraan mijn haar weer donkerder te verven. Momenteel heb ik bruin haar.
Maar ik zou het wel terug willen verven naar een kleur die tegen een zwarte tint aan zit.

Wat ik tot nu toe mee neem:
Jurk.
Eigen make up.
Oude lamp, kaarsjeshouder, spooky spiegel.
Daarnaast heb ik nog wel wat antieke dingetjes.
Ook wil ik misschien een kettingzaag meenemen als er een kledingwissel is.
En misschien ga ik nog in de weer met het nepbloed van koffie , kleurstof en dergelijke. Ligt eraan hoelang het houdbaar is aangezien ik vanuit Groningen kom :Y)
Laatst bijgewerkt door _likepink_ op 30-10-13 16:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 16:43

Dat is snel geconcludeerd saskiakefie ;) Ja, bij mij gaan betaalde shoots door, omdat ik nou eenmaal geld moet verdienen. En als je niet snapt dat er geen andere datum te vinden is, tsja :P Ik heb te maken met een heel team, dus nee dat is niet makkelijk.

Nogmaals, ik baal er van dat ik niet mee kan. Volgens mij ben ik enthousiast genoeg geweest in het topic en ook op zoek gegaan naar locaties. Helaas mocht het niet baten. Omdat er nu nog steeds geen locatie is wordt het wel erg last-minute. Ik zou zelf voor een andere datum gaan als organisator (vanwege het weer ook als het een buitenlocatie wordt (NDSM WERF)). Vooralsnog hoop ik voor jullie dat het goed komt.

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 17:27

Andere datum vanwege buiten lokatie? Wordt alleen maar kouder..
Dan zou t pas van t voorjaar worden, lijkt mij niet de bedoeling.

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 17:31

Nee, vanwege de 90 procent kans op regen.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 17:33

Helaas geen nieuwe datum Lipydo.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 17:35

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 17:46

saskiakefie schreef:
Helaas geen nieuwe datum Lipydo.

Ja goh, daar gaat mijn bericht toch niet om haha. Het is mijn eigen keuze dat ik mijn andere shoot voor laat gaan. Ik zeg alleen maar dat weersverwachting niet al te best is als je geen binnenlocatie meer kunt regelen (en die kans is groot, nog 3 dagen voor dé dag...). Al hoop ik dat voor jullie natuurlijk wel.

saskiakefie schreef:
Even snel een collage gemaakt met wat foto's. Ik zal zo nog een paar in het topic plaatsen.
http://i488.photobucket.com/albums/rr24 ... ollage.jpg

Ziet er hartstikke tof uit! Ik zou het wel weten (wel nog steeds risicovol met apparatuur in de regen).

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 18:07

Dat ziet er er inderdaad wel tof uit. Lekker vervallen. :)

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 18:18

Ahhh dat ziet er gaaf uit!!

Regen is natuurlijk ruk maar dan zouden we pas een dag van te voren
Een datum vast kunnen zetten want in nl regent het nou eenmaal in de herfst.

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-13 18:34

Ik heb vandaag wat afgebeld..

NSDM werf hebben we de goede contact persoon maar die is er morgen vanaf 9 uur weer dus morgen wordt het weer bellen. En daar kan je wel degelijk ook gewoon binnen..

Sint willibrordus in Heiloo is gesloten zondag en kan dus niet, radio kootwijk vraagt 2000 euro huur.

Weet iemand nog bunkers? Of hoe we daar mee in contact kunnen komen.

Oohh ik kan wel janken echt waar.. Ik had er zoo veel zin in. Ik had eerst een locatie, die vervolgens toch niet doorging, vandaar dat ik nu al 2 maanden aan het zoeken ben. Ik voel me zo schuldig en schaam me echt dood... En ben nu gewoon heel bang teleur te stellen... Ik heb 2 visagisten die helemaal enthousiast zijn ben zo blij dat ik die wel heb kunnen regelen. Zit echt vreselijk in over de locatie, zeker met alle stress van school er op het moment ook nog bij

Maar ik ga morgen nog even mn best doen

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 18:54

Ik heb me net bij Justine afgemeld, om een hele leuke reden waarvan ik aan het begin al had gemeld dat als dat tussendoor komt ik zomaar ineens weg zou moeten. Dat is dus gebeurd, ik ben namelijk tante geworden. :D En mijn zus bezoeken die aan de andere kant van het land woont gaat dus even voor. :)

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 19:18

@TanteLon: Gefeliciteerd! *\o/*

@Justine: School en meeting bij elkaar die voor stress zorgen is niet tof. :(:) Als de werf morgen niet lukt dan misschien toch de meeting verplaatsen? Zodat jij iets meer tijd/rust hebt om alles goed te kunnen doen en school de aandacht te geven die het verdient? En misschien naar een zaterdag verplaatsen zodat Heiloo ook een optie is als deze betaalbaar is?

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 19:19

Verplaatsen zou wel meer rust en tijd geven idd om alles uit te werken kan ik me voorstellen :)

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-13 19:27

Vinden meer mensen het een goed idee? Ik heb zo hard mijn best gedaan, maar dan verplaatsen naar een datum in maart/april ofzo? Degene die zich nu hebben aangemeld blijven dan gewoon voorang hebben, ik maak dan ook een nieuw topic aan denk ik aangezien er zo veel afhaakjes zijn dat we nog maar met 3 fotografen zijn.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 19:32

Ik zou het een goede keuze vinden om het op te schuiven naar een andere datum. Dat geeft jou meer tijd/rust om alles goed te doen zoals je wilt. Voor de modellen is het natuurlijk ook leuker als er een leuk aantal fotografen zullen zijn. Dit geeft de modellen ook meer tijd om aan hun outfit en aankleding te werken voor deze fotomeeting.

Ik snap dat het heel jammer is dat het dan zondag niet door zal gaan, maar ik heb er begrip voor en verplaatsen is prima wat mij betreft. Wellicht kunnen Tante Lon, Wendy, Jitske en Esme dan wel mee. :=

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 19:35

Tja het is wel een soort van logisch aan het worden.
Wel super poedersuiker van mn verlofdag. Heb nog maar heel weinig uren dus
Baal wel maar als iedereen er dan weer bij kan zijn dan is dat wel zo fijn.

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-13 19:39

zodiacje schreef:
Tja het is wel een soort van logisch aan het worden.
Wel super poedersuiker van mn verlofdag. Heb nog maar heel weinig uren dus
Baal wel maar als iedereen er dan weer bij kan zijn dan is dat wel zo fijn.

Het spijt me echt heel erg, ik voel me er al rot genoeg over!
-O- -O- -O- Ik voel me zoo schuldig nu..

kashmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 19:58

Dames, in den helder heb je heel veel mooie bunkers.. Miss idee voor jullie?

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 20:09

Daar zouden we laatst heen gaan voor de pre-meeting van Bokt. Helaas hebben we die toen geannuleerd ivm de afhaakjes.