Maar zover is het nog lang niet maar je weet nooit hoe snel het kan gaan met afmeldingen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Timo_040 schreef:Als er iemand (een fotograaf) via Eindhoven komt wil ik graag meerijden als t kan!
First_Unique schreef:Stel dat er nog een paar uitvallers zouden zijn n unique kan toch mee, zou ik dan in de ochtend geplaatst kunnen worden? Schoonmoeders belde gister op dat ze 6 oktober haar verjaardag gaat vieren... (Lekker op tijd ook pff) dus dan zou het nog net gaan maar smiddags moeten we echt daarheen..
Maar zover is het nog lang niet maar je weet nooit hoe snel het kan gaan met afmeldingen
Josien_ schreef:Ik zal vrijdag eens de omgeving daar gaan verkennen voor mooie plekken voor foto's.
Ga toch een buitenrit maken.
Jikkeee schreef:Uhm, niet dus@MoonWencke, ik weet niet waar je mee bewerkt maar met Picasa 3 kan je ook dingen wegwerken. Daar zijn mijn beste bewerkingen uitgekomen zelfs wbt wegwerken
. Beter als met LR4.
callychanel schreef:Jikke, Ik ga hier ook wel eens buitenrijden met paard. Morgen ben ik er waarschijnlijk ook weer..
callychanel schreef:Paardje staat in Nederweert, maar rij met de trailer daar naar toe;)
Zal het in gedachte houden. Moet nu altijd iemand anders zoeken om mee te gaan op ons andere paard.
Alleen is niks en als er wat gebeuren zou ook niet veilig..
Dus al heb ik zin om te rijden, misschien wel leuk om samen te gaan.
Jikkeee schreef:Citaat:KUNNEN MAAR 4 PER DAGDEEL, MOCHT HET PROBLEMEN GEVEN IN BEPAALD DAGDEEL DAN ZULLEN WE KIJKEN WAT ER TE REGELEN VALT!
Gelieve boktnaam, eigen naam en paardnaam te vermelden. Liefst ook in die volgorde!
Ochtend +/- 11.00u t/m 13.00u
1. Brownie (IndyPascalle) (maar als een ander echt niet 's middags kan, dan mag het ook 's middags)
2.
3.
4
Middag +/- 13.00u t/m 15.00u
1.
2.
3.
4.
Citaat:KUNNEN MAAR 4 PER DAGDEEL, MOCHT HET PROBLEMEN GEVEN IN BEPAALD DAGDEEL DAN ZULLEN WE KIJKEN WAT ER TE REGELEN VALT!
Gelieve boktnaam, eigen naam en paardnaam te vermelden. Liefst ook in die volgorde!
Ochtend +/- 11.00u t/m 13.00u
1. Brownie (IndyPascalle) (maar als een ander echt niet 's middags kan, dan mag het ook 's middags)
2. Josien_
3. Loontje1984
4
Middag +/- 13.00u t/m 15.00u
1.
2.
3.
4.
Citaat:Ik heb even een mapje met een routebeschrijving erin.. hoop dat t een beetje duidelijk is.
Tomtom gewoon op heezerenbosch intikken.. als je in de straat bent helemaal rechtdoor rijden.. Je komt dan langs een camping/restaurant af, daar nog rechtdoor totdat je op een splitsing komt, aan de rechterkant zie je een pensionstalling.. Je moet dan rechtsaf slaan en al snel moet je een zandpad op en dat zandpad helemaal rechtdoor blijven rijden tot je bij een open vlakte komt wat als parkeerplaats dient. Daar verzamelen we.
Ik heb in het kaartje met blauw aangegeven hoe je moet rijden met de auto en met geel welke route we te voet afleggen naar de locatie.
[ Afbeelding ]