Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Macs schreef:Het is mijn nichtje die nu wat serieuzer aan de slag gaat als MUAH. Make-up en haar doen is echt haar passie. Zij is nu aan het oefenen op mij met verschillende stijlen (dus niet echt alledaagse make-up).
Een echte perfectionist en super gezellig meisje!
Ik heb het aan haar gevraagd en het leek haar super leuk. We gaan nu veel oefenen op make-up wat bij dit thema past. Ik zal binnenkort dan wat foto's plaatsen!
Bagheera_206 schreef:Macs schreef:Het is mijn nichtje die nu wat serieuzer aan de slag gaat als MUAH. Make-up en haar doen is echt haar passie. Zij is nu aan het oefenen op mij met verschillende stijlen (dus niet echt alledaagse make-up).
Een echte perfectionist en super gezellig meisje!
Ik heb het aan haar gevraagd en het leek haar super leuk. We gaan nu veel oefenen op make-up wat bij dit thema past. Ik zal binnenkort dan wat foto's plaatsen!
Nice!![]()
Het liefst heb ik ook meer dan 1 MUAH, maar het probleem op dit moment is nog de ruimte om om te kleden en visagie te doen.
josje_pien schreef:ik ben even een tijdje weg geweest wegens mijn vakantie maar wat zijn de plannen, kosten en data ? ik heb er erg zin in!! Ik heb een optie om alleen mijn vrouwen kit mee te nemen dus dat houd in jurken en over jurken en sieraden of willen jullie ook een paar foto's maken met zwaard enzo er bij? dan neem ik deze ook mee namelijk