Fotomeeting Bomenpark 22 juni

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

kyara1989

Re: Fotomeeting Bomenpark 22 juni

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 12:24

Hmm misschien is het handig als de fotografen nu vast een keuze gaan maken? Want we hebben nu denk ik zo wel genoeg modellen en fotografen het gaat hier om het goudenuur en die is niet zolang! Als de fotografen me even willen mailen met hun voorkeur kan ik vanavond bekent maken welke modellen der mee kunne! We moeten natuurlijk wel allemaal voorbereiden met wassen enzo.
Dus kom maar op met die mailtjes :)!!!

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 12:25

Chantal, bedoel 12u savonds en 6u savonds :P

JonneN

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 12:29

kyara1989 schreef:
Hmm misschien is het handig als de fotografen nu vast een keuze gaan maken? Want we hebben nu denk ik zo wel genoeg modellen en fotografen het gaat hier om het goudenuur en die is niet zolang! Als de fotografen me even willen mailen met hun voorkeur kan ik vanavond bekent maken welke modellen der mee kunne! We moeten natuurlijk wel allemaal voorbereiden met wassen enzo.
Dus kom maar op met die mailtjes :)!!!

Is er een lijstje met de foto's erin? Dat is wel zo handig voor het maken van een top (?).

kyara1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 12:31

Ja ze staan hier allemaal door elkaar heen misschien even terug kijken en dan beoordelen? Het is natuurlijk zo i zo erg kort dag.

Bo_San

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 12:39

Ik ben zo even aan het bijlezen wat iedereen zegt, wilt en vind. Het was niet mijn bedoeling er zo een grote meeting van te maken met van alles als paddocks enzo erbij. Het gouden uur, ofwel het mooie moment van fotograferen is maar erg kort en daar kan je niet 2 uur fotografeer tijd in proppen.

kyara1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 12:44

En ik denk dat we het bij longeren moeten laten want het gaat nog steeds om het gouden uur en dat is geen uur mensjes! Dus hou het niet te druk en daarom nu een stop der op en keuzes maken! :)

JulietteFoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 12:45

Bo_San schreef:
Ik ben zo even aan het bijlezen wat iedereen zegt, wilt en vind. Het was niet mijn bedoeling er zo een grote meeting van te maken met van alles als paddocks enzo erbij. Het gouden uur, ofwel het mooie moment van fotograferen is maar erg kort en daar kan je niet 2 uur fotografeer tijd in proppen.

Ik kom voornamelijk voor de actie foto's eigenlijk.

Bo_San

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 12:48

Ik denk dat het originele ideetje een beetje overstroomd is door het enthousiasme hier en dat iedereen een beetje zijn/ haar eigen plan is gaan trekken. Misschien ff pas op de plaats kijken wat we willen en kunnen haha, ik had niet door hoeveel mensen zo graag zouden willen :)

kyara1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 12:51

Ja Sandra ben ik het wel mee eens! We hebben dit spontaan gedaan dus we gaan nu even 5 foto grafen en 6 modellen kiezen fotografen de eerste die aanwezig waren en mee wouden dat zijn dus: Sandra, Juliette, Laura en Jonne en Chantal! Als die even willen kijken welke 4 modellen er nog mee mogen dan kan ik zo even de lijst van de modellen online plaatsen! Zodat er nu niet meer als deze hoeveelheid komen kunnen de fotografen misschien kijken wat ze nog zouden willen voor het gouden uur valt..... Als we teveel mensen krijgen wordt het TE druk en dat was indd niet de bedoeling!

Bo_San

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 12:54

Klopt Samantha dat was de bedoeling (en al bijna meer dan de bedoeling), bedankt voor de samenvatting. ook voor wat betreft de actie foto's, die waren bij mij niet prio 1 omdat we max een half uur echt mooi licht hebben en dat is echt weinig hoor. Was niet de bedoeling dat we een verkeerd beeld zouden schetsen van de meeting, het was echt meer een spontane actie om nog wat van het weer te genieten (en in mijn geval de vrije dagen nog deze week)

JulietteFoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 12:57

Oke dan ga ik liever voor de meeting op 4 aug. word een beetje duur om op en neer te blijven rijden voor steeds een paar foto's.

Bo_San

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 12:59

kyara1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 13:12

Zal het nog even goed samen vatten voor allemaal!
De bedoeling is:
Tussen 7 en half 8 verzamelen op de zelfde plek als de vorige keer!
We gaan voor de zonsondergang en elke fotograaf wil natuurlijk wat anders.
Dus misschien is het slim om te kijken wat we doen met welk paard zo dat je ook verschillende foto's kan maken. (dus rijd los en staand zeg maar even).
Heb nog even overleg gehad met Juliette en Sandra misschien is het beter 1 op 1 dus 5 modellen en 5 fotografen zodat het niet teveel word ineens!
Ik denk omdat we maar een uur hebben dat we dus per paard moeten werken met alle fotografen? zoals de vorige keer ook was dat is het makkelijkste om alle paarden te hebben gehad en alle fotografen net zoveel kans te geven op mooie foto's?
Maar er zal nu wel meer duidelijkheid moeten komen over welke fotografen en welke modellen want anders is het einde zo al zoek haha!

kyara1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 13:14

De portret foto's is misschien het makkelijkste tussen door te nemen als de andere paarden aan het wachten zijn op hun beurt dan hebben we dat der bij maar ook niet als planning ivm de andere mooie foto's

kyara1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 13:42

Heb even overleg gehad met 2 fotografen over de telefoon we hebben besloten omdat het spontaan was met deze paarden te gaan:

1 Winter
2 Amigo
3 Star met veulen Shine
4 Jet
5 Toupolev

De fotografen die mee gaan:

1 Sandra
2 Juliette
3 Chantal
4 Laura
5 Jonne

Zijn er afvallers dan laten we het voor wat het is.
We pakken de locatie het bomenpark bij de vijver het makkelijkste is denk ik dan verzamelen bij de parkeerplaats bij het restaurant.. Dat is het adres voor de tom toms : Vorsselweg 3 Heesch en dan bordje Bomenpark aan houden is net na de snel weg!

Dit is zo het meeste overzicht en het meest duidelijk voor iedereen :).
Mee eens?? De modellen en de fotografen natuurlijk ;)

JulietteFoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 13:45

kyara1989 schreef:
Heb even overleg gehad met 2 fotografen over de telefoon we hebben besloten omdat het spontaan was met deze paarden te gaan:

1 Winter
2 Amigo
3 Star met veulen Shine
4 Jet
5 Toupolev

De fotografen die mee gaan:

1 Sandra
2 Juliette
3 Chantal
4 Laura
5 Jonne

Zijn er afvallers dan laten we het voor wat het is.
We pakken de locatie het bomenpark bij de vijver het makkelijkste is denk ik dan verzamelen bij de parkeerplaats bij het restaurant.. Dat is het adres voor de tom toms : Vorsselweg 3 Heesch en dan bordje Bomenpark aan houden is net na de snel weg!

Dit is zo het meeste overzicht en het meest duidelijk voor iedereen :).
Mee eens?? De modellen en de fotografen natuurlijk ;)

Oke helemaal top!

kyara1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 13:45

Afbeelding

Deze mooie vijver :)

Bo_San

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 13:50

Helemaal top, super!

ilse_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 13:51

Mee eens :)

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 13:53

Ja ik ben er ook mee eens :)
Als er afvallers zijn met fotograven is Demelza nog wel beschikbaar denk ik.
Als iedereen ff telefoon nummers stuurt naar iedereen, is denk ik makkelijker dan net zoals de vorige x dat jullie net waren aangelopen en ik eerst had afgezadeld :P dan is het makkelijker dat ik iemand kan bellen hoe of wat :)

Maar samantha, als het zonsondergang is dan betekend het dat de zon niet op de vijver staat maar op de bomen erachter he.

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 13:54

Bij de vijver heb je wel daarachter een gras veld met hoog gras

kyara1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 13:54

ja maar waar zitten we anders goed met de zon? We hebben nu een vast groepje en valt der wat af is niet z'n ramp denk dat we het zo moeten laten als er afvallers zijn dat is dan helaas.

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 13:56

De heide :) daar heb je alle ruimte en heb je ook een mooie zonsondergang met bomen.

kyara1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 13:57

ja maar daar kan niets in een paddock dus dat is lastig dan en bijn de vijver heb je meer ruimte en vast ook zonsondergang ;)

ilse_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 14:01

Morgen avond Star en Shine maar naar huis halen dan!! Vrijdag middag lekker wassen/toileteren!
Heb er helemaal zin in! :-)
Ik doe Star en Shine allebij een lichtblauw halster om (past mooi bij hun oogjes)
En ik zal voor Star ook haar showhalster meenemen :-)
Laatst bijgewerkt door ilse_89 op 17-07-13 14:02, in het totaal 1 keer bewerkt