Dus kom maar op met die mailtjes
!!! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
!!! kyara1989 schreef:Hmm misschien is het handig als de fotografen nu vast een keuze gaan maken? Want we hebben nu denk ik zo wel genoeg modellen en fotografen het gaat hier om het goudenuur en die is niet zolang! Als de fotografen me even willen mailen met hun voorkeur kan ik vanavond bekent maken welke modellen der mee kunne! We moeten natuurlijk wel allemaal voorbereiden met wassen enzo.
Dus kom maar op met die mailtjes!!!
Bo_San schreef:Ik ben zo even aan het bijlezen wat iedereen zegt, wilt en vind. Het was niet mijn bedoeling er zo een grote meeting van te maken met van alles als paddocks enzo erbij. Het gouden uur, ofwel het mooie moment van fotograferen is maar erg kort en daar kan je niet 2 uur fotografeer tijd in proppen.
.
kyara1989 schreef:Heb even overleg gehad met 2 fotografen over de telefoon we hebben besloten omdat het spontaan was met deze paarden te gaan:
1 Winter
2 Amigo
3 Star met veulen Shine
4 Jet
5 Toupolev
De fotografen die mee gaan:
1 Sandra
2 Juliette
3 Chantal
4 Laura
5 Jonne
Zijn er afvallers dan laten we het voor wat het is.
We pakken de locatie het bomenpark bij de vijver het makkelijkste is denk ik dan verzamelen bij de parkeerplaats bij het restaurant.. Dat is het adres voor de tom toms : Vorsselweg 3 Heesch en dan bordje Bomenpark aan houden is net na de snel weg!
Dit is zo het meeste overzicht en het meest duidelijk voor iedereen.
Mee eens?? De modellen en de fotografen natuurlijk
dan is het makkelijker dat ik iemand kan bellen hoe of wat 
daar heb je alle ruimte en heb je ook een mooie zonsondergang met bomen.