Fotomeeting Borgerswold 21 Juli Veendam, vervolg op 2012?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Muronia

Re: Fotomeeting Borgerswold 21 Juli Veendam, vervolg op 2012?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-13 15:31

Ik ga het nu niet weer veranderen, het was een hele puzzel, we zitten nu 1 dag voor de meeting , ik heb iedereen gepbt dus het is voor iedereen duidelijk zo. De meesten zijn tevreden, ik begrijp je wel, maar op het eerste programma kwam zoveel commentaar dat ik wel moest aanpassen. Laten we het nu gewoon zo aanhouden, als je meer tijd nodig hebt is er vast links of rechts wel wat te versieren. Je kunt ook per model of groepje een andere achtergrond kiezen denk ik?

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 15:46

Als jij zegt dat het goed komt, vertrouw ik daar op. Ik ben er niet eerder dan kwart over 10, half 11, mijn vader is het hier al niet mee eens, zo op het laatste moment. Maar ik heb hem over kunnen halen, ik heb geluk.

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 15:50

Ik ben heel eerlijk maar niemand heeft genoeg aan 5 per model ik wil enkel het beste kwa fotografie en zo kan ik mijn standaard kwaliteit niet waarborgen en dus is het hele idee van een meeting in mijn ogen weg (portfolio fotografen en mooie reeks foto's modellen).

Kan me niet voorstellen dat een fotograaf hier wel tevreden mee is. Maar ik zal het morgen wel zien

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-13 15:58

Nogmaals, ik heb dit juist naar wens moeten veranderen, ik bedoel het ook goed. Ik weet niet of je alle reacties in het topic hebt gelezen? Maar het kwam juist voornamelijk vanuit de fotografen.. Ik ga ons nu verder voorbereiden en hoop op een leuke dag morgen.

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 16:04

Ik ook :)
Het komt wel goed

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 16:06

Ik heb het gelezen en altijd gereageerd er was enkel commentaar op het feit dat we alleen moesten fotografen wat kan voorkomen als je minder fotografen hebt

Ik heb nergens klachten over en ook zeker niet op jou maar je moet toch begrijpen dat de tijd wel heel kort is er zouden makkelijk tot 4 uur door kunnen met dit weer :)

Maar zoals ik zei ik zie het morgen

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 16:34

Ik hoef niet tot 4u door :n dat trek ik echt niet in die warmte..
Ik vond Leorah's laatste schema prima, als we daar wat minuutjes extra in plakken, moet het wel goed komen qua tijd..

Plus dat er nog wat modellen weggevallen zijn en ereen aantal niet losgooien, dan komt het helemaal wel goed!

Daarnaast worden de meeste paarden ook niet blij van die warmte, denk dat we daar ook rekening meemoeten houden. Als we de normale 15 a 20 minuten per paard doen, zijn ze bij het 2e groepje al helemaal warm en loom, ben ik bang.

S_a_f_a_r_i

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 16:41

Gelukkig zit ik dan maar in 1 groepje haha. Hoeft ze zich maar 1x netjes voor te doen

Grass

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 16:41

Eens met Sok, ik hoef ook niet tot 4 uur door. We hebben het eerder in het topic indd wel over de warmte i.c.m. lange dag gehad. Het loopt vast wel los.

Sok, heb jij al vervoer? Of ga je niet vanaf Groningen. Heb evt. nog wel een plekje in de auto hoor!

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 16:42

Ik hoef ook echt niet tot 4u, maar ik kan imo nu niet de kwaliteit leveren die ik wil leveren...
Maar we zullen zien hoe het loopt. :)

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 16:45

Ik had ook geen probleem met het oude schema maar ik vind het nu te overhaast. Ik snap prima dat mensen niet in die hitte willen staan maar goed zoals al gezegt is het is een zomer meeting en kiezen mensen er zelf voor dus dan kunnen ze dit weer verwachten. Maar met 3 met 3 vind ik 20 minuten wel erg weinig ik heb toch liever een half uur met het groepje

Aangezien er maar een paar aan los gooi foto's doen zit daar weinig extra tijd in dus het lijkt me handiger dat er meer tijd in de portret foto's word gestoken dan de los gooi foto's en rij foto's. En ik zou als fotograaf liever alle paarden op de foto willen zetten ik heb erge voorkeur naar een aantal en ik zou eenorm balen als ik ze niet kan fotograferen omdat we anders niet uitkomen met de tijd...

En hebben we trouwens nog wel een pauze? Wat mij zeer belangrijk lijkt ivm met het weer

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 16:46

Yess ik heb vervoer! Zit nu bij m'n ouders dus ga met Renee (Rozenveld) heen en met Muur weer terug! :D

En kwaliteit leveren.. de kwaliteit zou t zelfde blijven, je hebt alleen wat minder afwisseling in je foto's en wellicht wat minder, sorry, maar so be it met dit weer.. maar een half uurtje voor een groepje moet te doenzijn toch?

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 16:48

Half uur is beter. Dat is 10 minuten per model :) scheelt al veel!

Kwaliteit heeft niet alleen te maken met goede foto's, maar ook met de kwantiteit. :)

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 16:49

TS, laat het overigens duidelijk zijn dat ik je inzet echt waardeer! :D
Ik zou het gewoon zonde vinden als het morgen in de soep loopt.

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 16:51

Ik kies kwaliteit over kwantiteit :))

Ja, je zal minder kunnen maken, maar dan heeft het groepje fotografen na je tenminste niet een paard wat het compleet zat is omdat het te lang duurt met die warmte!

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 16:51

Wij gaan t niet eens worden denk ik... :+
Maar ik zie het morgen wel! Zal proberen op tijd te zijn!

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 16:55

Nee klopt :Y)
Ik vind t gewoon een beetje gemiep allemaal. Als je 30 foto's wil aanleveren of van een bepaald paard wilt, dan vraag je de eigenaar of je een keer langs mag komen toch?
We zijn er morgen met z'n allen en ik zou het bijzonder rot vinden als de paarden die ik dolgraag in mn portfolio wil, al moe en lam zijn omdat er daarvoor al 2 groepjes persé lang willen.

Ma_ris_ka

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 16:58

Ik heb geen PB gehad?

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 16:59

Sok - ik snap joun punt ook wel maar vind je zelf ook niet 5 minuten niet een beetje wijnig per paard? Ik debk trouwens ook niet dat ze zo snel zijn uitgekeken als elk groepje steeds naar een andere plek gaat lijkt me.

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-13 17:03

Wat ik net al zei, kunnen de fotografen niet na een groepje van 20 minuten een andere achtergrond kiezen voor het volgende groepje? En als je achteraf van een bepaald paard nog graag wat extra s wil, dit even in overleg doen met de eigenaar.

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 17:08

Dat is opzich geen probleem maar waar ik moeite mee ga hebben is dat we maar 5 minuten per paard gaan hebben.

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 17:10

En ik denk trouwens dat meer fotografen het fijner vinden 10 minuten per paard

Rozenveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 17:13

In overleg is veel mogelijk. Zo ook morgen. Het komt vast allemaal goed morgen.

Ma_ris_ka

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 17:13

Leorah schreef:
Ik ga het nu niet weer veranderen, het was een hele puzzel, we zitten nu 1 dag voor de meeting , ik heb iedereen gepbt dus het is voor iedereen duidelijk zo. De meesten zijn tevreden, ik begrijp je wel, maar op het eerste programma kwam zoveel commentaar dat ik wel moest aanpassen. Laten we het nu gewoon zo aanhouden, als je meer tijd nodig hebt is er vast links of rechts wel wat te versieren. Je kunt ook per model of groepje een andere achtergrond kiezen denk ik?

Wat voor PB dan? Ik heb niets ontvangen namelijk...

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 17:16

10 minuten per paard was ook wat ik voorstelde. 5 minuten is wel écht te weinig. Zeker ook met oog op de tijd die er overheen gaat om te wisselen van groepje.
En ik weet wel zeker dat ze hetsnel zat zijn. Heb al een aantal fotomeetings gedaan en het is gewoon lastig, constant stil moeten staan en dergelijke.