Vraagje voor de modellen, graag indien jullie een halstertouw of longeerlijn gebruiken, liefst zwart van kleur, makkelijkste met wegwerken denk ik. Hoe min mogelijk extra lijntjes aan het bit hoe beter hihi
Ik moet me waarschijnlijk afmelden. Mijn chauffeur vindt het te laat worden, wij zijn ongeveer 3 uur onderweg voor we echt thuis zijn met uitladen erbij.
Baal er echt heel erg van, zeker omdat er al zoveel afmeldingen zijn, maar zonder chauffeur kom ik nergens
Ik kan eventueel mijn ex lichte tour paard nog meenemen? Vulkaan,foto's in mijn profiel. Moet ik alleen ff iemand regelen die mee kan om vast te houden en moet ik ff wisselen met rijden. Weet niet of dat mogelijk is?
Ik kan, zoals ik al eerder zei, mijn superleuke shetxwelsh meenemen als jullie fotografen hem voor je lens willen hebben. Foto's van Boris in m'n profiel.
Hoor t wel!
Moet nu echt ieman gaan regelen die nog mee gaat, deene die ik tot nu toe gevraagd heb kunnen allemaal niet...
Ik ben er ook boos over. Het slaat ook helemaal nergens op. Heb het meteen vanaf het begin aangegeven dat het ver rijden was maar was niet erg voor een keer. Hij wil maximaal half 10 weg zijn in renesse dus dat halen we niet. Ik kan hier verder ook niets aan veranderen