Gatverdamme ik kan nu wel janken, mijn grootste geheugen kaart is kapot dus mijn camera kan hem niet lezen ik heb nog 1 van 8 gb maar ik kan dan beperkt aantal foto's maken. Ik moet morgen even snel geheugenkaartjes jatten van mn vader haha anders kan ik niet iedereen op de foto zetten. Maar dan denk ik dat is de losgooi foto's skip aangezien ik vrij veel foto's maak met portret en rijden
ik neem mijn laptop mee :p Schiet nog niet in RAW dus met 2 gig en jpg stand kan mijn kaartje het nog aan Over het algemeen moet ik in de pauze leegtrekken x3 Ik zal zo maar gaan slapen, wil morgen fris en fruitig zijn
Ik schiet wel in RAW dus mijn kaart is zo vol ik heb mn vader gevraagd om geheugen kaartjes die had nog 1 van 8 gb liggen en ik heb 1 van 8 gb! Maar laptop mee nemen is idd handig kan ik ook best doen alleen mijn laptop wil geen kwartier zonder stroom dat is nog een probleem
Raw laat ik maar over tot wanneer ik eens een nieuwe camera heb xD De grotere kaarten zijn me nu simpelweg nog veulste duur xD Dan red ik het in jpg ook nog :'D haha :p hmm, dat kan inderdaad een probleem zijn xD
Ik fotografeer normaal met de 16 GB is betaalbaar rond de 20 euro en schiet je zo rond de 5- 600 foto's mee genoeg voor mij op een meeting. Maar nu moet ik het met 2 van 8 doen dus dat is geen probleem haha.
ow oke. heeft niemand het nummer van zoutnobje haha. mando heeft eerder al aangegeven als model te kunnen komen. ik weet toevallig dat ze in leek woont.