naja.. ik kom denk ik gewoon en zie wel wie er komen.. wie wil komt maar.. misschien nog wat andere paarden erbij halen !
Klopt... Wel ons groepje inderdaad.. Maar goed... Ik weet het nu ook niet meer, ik wil wel opzich maar ik kom liever niet voor 3 fotografen ofzo...
Ketly schreef:Hoop dan wel met het zelfde thema, heb namelijk net dingen voor 10 euro besteld op internet.Jaa, ik wil ook het zelfde thema..
Ketly schreef:Zullen we het dan gewoon verzetten?Welke datum dan? Want op de lijst kunnen steeds maar 2 of 3 personen...
Zou kunnen alleen dan alleen op maandag of dinsdag anders kan m'n vader niet rijden..Ja zou kunnen, maar dan vind ik wel dat iedereen moet kunnen. Omdat ja anders is het wel wat sneu voor iemand.. Tenzij het echt niet anders uit komt..
in de weekenden ben ik gewoon beschikbaar, dus datum maakt mij niet veel uit wat het word -op 22 juni na, dan ben ik naar shrek de musical -
Oke, we kunnen misschien zelf een kleine fotoshoot organiseren ..Ergens nog wat modellen weg plukken.. Misschien hebben binne en Marianne en Nadja iemand op stal die wil komen? Hun wonen er toch vlakbij ? ;p