maria1991 schreef:Nouja tien minuten per model, dat betekent dat het zesde model toch vijftig minuten moet wachten, maarja is niet anders dan
En dat heb je dus niet als je idd een kwartier pakt en losgooi/longefoto's daarbij doet.
Laten we het anders even op een rijtje zetten, dan hebben we het duidelijk.
Optie 1:
10 min. portret p.p., daarna losgooi/longefoto's per model omstebeurt, daarna evt. rijfoto's + sunsetfoto's:
Voordelen:
- Sneller wisselen
- Sneller klaar met portretfoto's
Nadelen:
- Lange wachttijd voor laatste losgooi/portretfoto
(- Zelfde soort losgooi/longefoto's van elke fotograaf (niet mijn woorden, ik ben geen fotograaf???) )
(- Te krap voor portretfoto's (niet mijn woorden, ik ben geen fotograaf???) )
Optie 2:
15 min. portret en ter gelijkertijd losgooi/longefoto's, daarna evt. rijfoto's + sunsetfoto's:
Voordelen:
- Verschillende losgooi/portretfoto's
- Genoeg tijd voor foto's
- Nergens dat iemand lang moet wachten
Nadelen:
- Paarden moeten 4x aan longe of los
Aanvullen waar nodig....
Dus dit zijn tot nu toe de twee opties die zijn geopperd toch, als ik het goed heb? Het enige wat ik vandaag probeerde te doen was om wat duidelijkheid te scheppen. Ik wil graag weten waar ik aan toe ben, en heb van de week wel wat foto's en afspreek-plekken gezien, maar volgens mij was er geen duidelijk schema meer online.
Nogmaals, het was helemaal niet mijn bedoeling om het over te nemen, maar om ook met ideeën te komen. Als ik had geweten dat jij daar een bezwaar tegen had gehad, had ik er niet eens aan begonnen.
Laatst bijgewerkt door Sieltjuh op 26-05-13 19:42, in het totaal 1 keer bewerkt