Ieder paaltje en ieder lintje is denk ik mooi meegenomen!! Mij lijkt het super gaaf!! Ik heb helaas geen paaltjes, anders had ik die zeker weten meegenomen!
Heb er zin in, ben nog wel aant kloten met me lens en de beste instellingen xd als iemand tips heeft zodat ik daar is naar kan kijken voor een canon 600d 70-300mm heeeul graag :p had laast op t strand dat ze veel bewogen waren ook de portret. Fotograveer nog niet zo lang
Unleash
Geplaatst: 10-05-13 10:31
_Lisaa_ wat betreft de instellingen kun je beter zondag even aan je maatje vragen waarmee je de hele dag moet fotograferen Daar kun je nu toch nog niks over zeggen wat dat hangt af van de weersomstandigheden van dat moment.
Ik hoop wel dat er nog prikpaaltjes komen! Wil wel graag losgooifoto's maken eigenlijk
Okee bedankt Dan vraag ik het zondag aan me maatje
Jaa Laurahh dat dacht ik later ook dus ben even aan het proberen wat de goede is maar kan het idd zondag vragen haha
Zamero
Geplaatst: 10-05-13 13:49
Meiden ik neem wel prikpaaltjes mee, heb alleen geen draad Moet ze alleen wel weer meenemen als ik weg ga, dus helaas niet bruikbaar voor de middag groep Wil mijn dames er wel tussen proberen, hoop alleen dat ze er tussen blijven
Wat voor draad is nodig? Ik kan wel even de kelder in duiken, maar vrees dat ik niets heb... Hoeveel heb je er?? Zijn mijn paaltjes daarbij nog nodig of is het genoeg?
Nouja, dan hebben we in ieder geval spullen voor die ochtendgroep Ik had een fotograaf bericht gedaan of zij het zou meenemen maar daar heb ik nog geen antwoord op.
Ik heb wel draad, maar dat zijn allemaal losse stukken en weet ook niet hoe lang het is Draad, gewoon van dat witte brede draad denk ik? Of van dat rood/witte lint..
Ik heb helaas ook geen draad. De voorspellingen zien er al beter uit. Ga morgen Baileys wassen en zondag vroeg knotten maken. Hoop dat 't boefje schoon blijft dan is die zo knap!