AnoukDouwe97 gaat ook gewoon nog steeds mee! Ze ging nog even kijken voor lint. Ik zal morgenavond op stal ook nog een keer extra checken of alles in gebruik is, maar voor zover ik zag wel...
Als je dat mee zou willen nemen Naomi dan wil ik dat misschien wel gebruiken namelijk... Ik heb zelf alleen maar van die stoffen halstertouwen en gewoon mijn teugels, maar denk dat zo'n ketting of leren touw veel chiquer staat...
oh wauw die bruine is echt mooi! ik neem mijn zwarte schockemohle paris mee, heb ook een zwart dressuurzadel.. dekje denk ik nog even over na.. setjes heb ik niet echt zal alles morgen nog even invetten, paard wassen en vlechten. heb er echt zin aan!
ik krn.de locatie niet maar is daar water?
Jorinda
Geplaatst: 20-06-13 17:00
Als we een stuk lopen wel, maar je kan er niet in voor zover ik weet. Loopt te stijl naar beneden.
Elvi_Elisa
Geplaatst: 20-06-13 17:02
Likemaaike schreef:
Volgens mij wel, kan denk ik wel bij jou paarden om onze zijn ongeveer net zo groot
ooh dat halster is ook mooi! maar die past mijn paard niet ik heb niks in maat pony voor je.. heb alleen.full en.maatje minishet.. heb nog een grote shetlander staan met een zeer klein hoofdje.. zelfs een minishet neusriem is eigenlijk.nog te groot