Het ziet er wel super uit zeg! En wat lief dat we gewoon alles mogen gebruiken!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marit schreef:Aan alle modellen;
Babli heeft aan mij gevraagd of ik het leuk vind om nog iets met levitation te doen tijdens de meeting, en dat vind ik zeker! Ik weet niet of jullie bekend zijn met dit soort foto's, maar op mijn site kun je wat in mijn portfolio zien. Daarom wilde ik vragen of de modellen dit ook leuk vinden? Met de ballonnen kun je van alles doen
Mochten we dit echt gaan uitvoeren, zal ik wel per model vóór de meeting al een pose afspreken met een plaatje erbij als voorbeeld, zodat dat rond is. Achtergrond moeten we natuurlijk nog wel even voor kijken, maar met de foto's in dit topic kan ik al wel het een en ander. Het is namelijk best ingewikkeld en houdingen kunnen erg lastig zijn, daarom is het fijn als je thuis vast kan oefenen of je het volhoud/lichamelijk mogelijk isAls alle modellen het graag willen dan zal ik m'n best doen om met 8 leuke ideeën te komen!
MarvanTom schreef:sologirl schreef:
Aaaaaah wat gaaf!!! Daar wil ik wel naartoe, maar dan zal je vast en zeker morgen moeten gaan. Ik ga kijken of er iemand met me mee wil op de zondag!
Zouden jullie kunnen vertellen hoe het was??
We zijn weer terug, maar ik heb niets tot zeer weinig gezien in de stijl die jullie zoeken.![]()
Ik vind het altijd leuk om lekker te snuffelen, maar heb niets gekocht.
Wel een mooie trenchcoat van Burberry in mijn handen gehad, creme/zandkleurig, stof en voering nog helemaal goed, maar de riem en 2 zakknoopjes mistten en die riem maakt toch wel de jas... Sjaaltje om je hoofd, grote zonnebril op en je was klaar geweest.
En een uberschattig pastel lila-kleurig jasje gepast, maar was echt te kort en te smal voor mij.
Wel veel A-lijn jasjes met grote knopen en ronde revers gezien, ook schattig.
En dan de 'gouden' galajurk met dunne spaghettibandjes: die was echt glamour! Stof leek op 2-kleurig satijn, helemaal gaaf, geen haakjes oid.
Echt een Grace Kelly-look.