Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DesireeK schreef:Ik vind dat de modellen ook zelf mogen bepalen hoe zij met hun paard op de foto willen. Het is een meeting waar iedereen van kan leren en ook hoe je dus het beste om kan gaan met paarden met opvallende kleuren op de rug en op het hoofd.. als er bv portret foto's en los foto's met gewoon of zonder halster gemaakt worden en rijfoto's in leuke kleuren vind ik dat wel wat hebben hoor..
DesireeK schreef:Ik vind dat de modellen ook zelf mogen bepalen hoe zij met hun paard op de foto willen. Het is een meeting waar iedereen van kan leren en ook hoe je dus het beste om kan gaan met paarden met opvallende kleuren op de rug en op het hoofd.. als er bv portret foto's en los foto's met gewoon of zonder halster gemaakt worden en rijfoto's in leuke kleuren vind ik dat wel wat hebben hoor..
marion82 schreef:DesireeK schreef:Ik vind dat de modellen ook zelf mogen bepalen hoe zij met hun paard op de foto willen. Het is een meeting waar iedereen van kan leren en ook hoe je dus het beste om kan gaan met paarden met opvallende kleuren op de rug en op het hoofd.. als er bv portret foto's en los foto's met gewoon of zonder halster gemaakt worden en rijfoto's in leuke kleuren vind ik dat wel wat hebben hoor..
Wij waren tegelijk hahah
Channiiiej schreef:Is het anders niet een idee om én foto's te maken met het roze hoofdstel en nog met een zwart hoofdstel (of touwhalster of showhalster oid)? Zodat de eigenaar foto's heeft van de kleur die hij/zij graag wil, maar dat de fotograaf er verder ook nog iets aan heeft voor zijn portfolio?
Ik hou persoonlijk ook niet van een gekleurd hoofdstel, maar kan me voorstellen dat als jij dat heel mooi vind en de rest van je kleding er helemaal op afstemd, dat je dat kleurtje erbij wilt hebben. Maar dan is het misschien een optie om deels portretfoto's in kleur en deels zonder kleur te maken? =]
DesireeK schreef:Het zal echt niet zo zijn dat ze allemaal in knal kleuren komen.. en als je even je best doet heb je vast wel een paar portoliofoto's er tussen zitten..
Maar zoals Marion al schreef is dit niet de plek om hier een hele discussie over te gaan hebben.
Marjoow schreef:Channiiiej schreef:Is het anders niet een idee om én foto's te maken met het roze hoofdstel en nog met een zwart hoofdstel (of touwhalster of showhalster oid)? Zodat de eigenaar foto's heeft van de kleur die hij/zij graag wil, maar dat de fotograaf er verder ook nog iets aan heeft voor zijn portfolio?
Ik hou persoonlijk ook niet van een gekleurd hoofdstel, maar kan me voorstellen dat als jij dat heel mooi vind en de rest van je kleding er helemaal op afstemd, dat je dat kleurtje erbij wilt hebben. Maar dan is het misschien een optie om deels portretfoto's in kleur en deels zonder kleur te maken? =]
Wss dat dat bij de ene fotograaf wel kan. Persoonlijk houd ik er niet van om binnen de 15 minuten die je hebt per paard ook nog eens tuig te moeten wisselen
marion82 schreef:Je maakt zelf de beslissing om je op te geven en er is dus idd een risico dat het niet uitpakt zoals je graag zou willen. De modellen zijn inmiddels al een tijdje bekend, dus de keuze is nog steeds aan jezelf.
Wij doen het allemaal voor ons portfolio en ook voor ons is er het risico dat we iets niet goed genoeg vinden om erin te zetten. Mij persoonlijk gaat het ook om de ervaringen en om er iets van te leren. Het kost mij ook geld om er naar toe te rijden, ik heb een hele grote auto en die zuipt behoorlijk. Dat zijn afwegingen die ik maak voor ik me definitief aanmeld.
Daarbij blijven we afhankelijk van de modellen die zich aanmelden en naar mijn mening kunnen we niemand verplichten om met iets te rijden/poseren als ze dat zelf niet zouden willen. Het is nog altijd hun paard en aan ons om er het beste van te maken. Juist daar de uitdaging in te zoeken
Marjoow schreef:DesireeK schreef:Het zal echt niet zo zijn dat ze allemaal in knal kleuren komen.. en als je even je best doet heb je vast wel een paar portoliofoto's er tussen zitten..
Maar zoals Marion al schreef is dit niet de plek om hier een hele discussie over te gaan hebben.
Nee, ik zet bij voorbaat al geen fotos in mijn portfolio met een kleur hoofdstelWelke kleur dan ook.
En waarom niet? Het heeft betrekking tot deze meeting omdat hier een model met dat hoofdstel wilt komen. En ik hoef er geen discussie over, ik geef het alleen aan
marion82 schreef:Marjoow schreef:Enne, no offense, maar Den Haag - Katwijk is toch heel wat dichterbij dan Leusden - Den HaagKost mij al zeker €22,- om heen en weer te rijden en dat vind ik veel geld.
Wat denk je dat dat ritje mij kost dan?
Meer dan die 22 euro hoor