Fotomeeting paarden Diepmeerven (Heeze)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

First_Unique

Re: Fotomeeting paarden Diepmeerven (Heeze)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-13 17:10

hoi!!

Ik zie nu dat ik een foutje heb gemaakt met de tijd in het 2e onderdeel van de middaggroep.. tijd klopt niet.. tussen de ochtend en de middaggroep zit 25 minuten pauze en evt mag dat van mij nog 5 minuutjes uitlopen maar dat is maar even hoe het loopt.. en tussen portret en losgooien zit dan 10 minuutjes tijd om te drinken, maar dat kan ook inlopen als we willen..

Leonie, Ik vind het prima als jij als eerste gaat rijden bij de rijfoto's.. Er kan helaas nog niet gereden worden wanneer er losgooifoto's worden gemaakt.. dan wordt het denk ik inderdaad een puinhoopje en dat willen we niet. je kan, als je niet mee losgooit uiteraard, of ook als eerste losgooit, wel al rustig gaan opzadelen en eventueel wat warm rijden op een ander gedeelte waar we geen last van elkaar zullen ondervinden.. dan kun je hem toch bezig houden even.. weet niet of dat een goed idee is?

hier het verbeterde rooster, sorry voor het ongemak

Afbeelding

Mabotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 19:23

My_Little_P: misschien dat het met deze meeting anders is, maar ik heb nog nooit een meeting meegemaakt die op tijd loopt zoals gepland, waarbij er dus automatisch op een evt. pauze wordt ingeboet.
De reden van een pauze is niet dat ik persé een half uur op mijn gat wil zitten, maar medisch. Als ik niet eventjes op tijd kan eten, dan gaat het niet goed. Ik vind het hartstikke leuk om te doen en doe het graag, maar een half uurtje pauze lijkt me niks te veel gevraagd op zo'n dag.
Als iedereen het persé zonder pauze wil doen, dan is dat wat mij betreft prima, maar dan moet ik helaas afhaken en dat zou ik ontzettend jammer vinden.

My_Little_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 19:29

We hebben er nu toch een pauze ingelast? Mijn ervaring is ook dat het uitloopt en als er dan een pauze aankomt dat mensen helemaal achteruit hangen. Vandaar dat ik de druk er op wil(de) houden. :o

Mabotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 19:36

Die ervaring heb ik niet. Waarom zou er op die manier druk op moeten worden gehouden? Iedereen doet toch ook mee voor zijn plezier? Of ben ik de enige die er op die manier tegenaan kijkt? Het is toch geen werk?

My_Little_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 19:53

?

De pauze zit erin, dus ik begrijp niet zo goed welk punt je nog wilt maken? Wat ik/wij ;) voor elkaar probeer te krijgen is een vlotte doorloop, zodat niemand lang hoeft te wachten.

Het is zeker voor iedereen zijn plezier en dat gaat ook goed komen, hopen maar dat de zonnedansjes helpen!

Mabotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 20:02

My_Little_P schreef:
Ben eigenlijk wel benieuwd of iedereen ook echt pauze wil?

Dat was oa een reactie op jouw vraag.

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 21:58

First_Unique schreef:
Leonie, Ik vind het prima als jij als eerste gaat rijden bij de rijfoto's.. Er kan helaas nog niet gereden worden wanneer er losgooifoto's worden gemaakt.. dan wordt het denk ik inderdaad een puinhoopje en dat willen we niet. je kan, als je niet mee losgooit uiteraard, of ook als eerste losgooit, wel al rustig gaan opzadelen en eventueel wat warm rijden op een ander gedeelte waar we geen last van elkaar zullen ondervinden.. dan kun je hem toch bezig houden even.. weet niet of dat een goed idee is?

Ik wil niet voordringen dus k vind het best om het losgooien over te slaan en dan dus te gaan zadelen als jullie met losgooien beginnen. Als ik dan ipv losgooien gewoon de rijfotos doe, hoeft de rest volgens het schema maar 5 minuten langer te wachten en zijn jullie gewoon iets eerder klaar.
Willen jullie overigens echt helemaal naar die heuvel lopen (dus echt bij het meer zelf) of iets eerder in het veld met de plassen en de hei fotos maken? Dan weet ik waar ik heen moet komen.
Ik twijfel nog steeds of ik onder de man kom of met de trailer. Zo ver kan ik niet komen met de trailer namelijk. Scheelt me maar 1 km. Niet echt de moeite eigenlijk.

First_Unique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-13 23:42

Nee is niet voordringen, ik heb t schema ook gewoon zo gemaakt van iemand moet de eerste zijn, maakt dan niet uit wie natuurlijk :) maar dat komt wel goed! Ja we willen echt bij het meer zelf, bij de heuvel inderdaad.

My_Little_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 07:21

Ik hoop wel dat het weer een beetje mee gaat werken... Zie nu alleen nog druppeltjes bij zondag en 15 graden.. :brr:

My_Little_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 07:27

Vraagje: Zijn er mensen die hulp meenemen?

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 08:52

My_Little_P schreef:
Vraagje: Zijn er mensen die hulp meenemen?

Als in iemand die meegaat?
De eigenaar van mijn pony komt waarschijnlijk mee om wat spullen bij te houden enzo.

Mabotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 10:16

Idd duimen voor goed weer en My_Little_P heeft wel een goede vraag ivm de hulp.
Stel dat het wel mooi weer wordt, dan is hulp voor het vasthouden van evt. reflectiescherm wel handig, ook voor aandacht trekken etc. Tenminste, ik denk dat je dat bedoelt?

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 11:27

Ik denk ook dat My_Little_P dat zo bedoelt ja. Ik Kom alleen. Neem wel mijn scherm mee voor als er bij de modellen hulp mee is. :)
De weersverwachtingen durf ik niet zo goed op te vertrouwen.. O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 15:21

Ik neem 1 groom mee. Nu maar hopen op lekker weer!

nobbie91

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 16:29

Ik denk dat het wel goed zal komen met het weer :). Afgelopen zondag ook een shoot gehad en daar viel het al heel erg mee.. dus hopen dat we nu weer mazzel hebben!

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 17:27

Ik hoop ook op lekker weer!

Ik heb nog een vraagje, vinden jullie het goed als ik/wij ook longeer foto's door het water maken? Of iig proberen? Dat lijkt mij erg gaaf namelijk en mijn pony is nogal een waterrat :)

First_Unique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-13 17:47

Ja hoor kunnen we gerust proberen :D

My_Little_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 18:13

Birgit__ schreef:
Ik hoop ook op lekker weer!

Ik heb nog een vraagje, vinden jullie het goed als ik/wij ook longeer foto's door het water maken? Of iig proberen? Dat lijkt mij erg gaaf namelijk en mijn pony is nogal een waterrat :)

Jaaaa, graag! Ik wil graag meer actiefoto's op mijn site! Zéker door het water!

nobbie91

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 18:16

Ja ik denk ook dat dat hele gave foto's op kan leveren! Graag dus :P :D

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 19:07

Ik denk alleen dat we aan deze kant van het meer wel aan de diepe kant zitten, Ik denk dat het ook vrij lastig zal zijn er echt te rijden. De vorige shoot is een stuk eerder gehouden waar het water een stuk minder diep is. Longeren op dit stukje kon nog wel eens tegenvallen denk ik. Je kan wel gaaf de heuvel op crossen :D

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 19:08

Heeft iemand een adres van de verzamelplek.? O:)

First_Unique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-13 19:23

Leonie wij zijn er vorige maand nog doorheen gegaan met de paarden, flash (van birgit) kan er ook goed doorheen dus dan is het voor paarden ook geen probleem, alleen de kuilen zijn wat minder maar dat is even voorzichtig zijn :D

Xxliesjuhhxx paar pagina's terug heb ik een plattegrondje en in mijn tekst de straatnaam die je op de tomtom in kan typen :D

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 19:28

Ja stappen gaat wel, maar een gallopje of zo ook? Ben er vorige week nog geweest ook om even te kijken nl ;)

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 19:54

ohh sorry had eroverheen gelezen.. :P

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 21:48

Ik ben er vandaag nog ff geweest.
Zie sommige dingen die jullie voorstellen nog niet helemaal voor me hoe je dat voor elkaar moet krijgen maar we zullen het zondag zien!

Hopelijk zijn er dan geen naaktrecreanten net zoals vandaag _O- .