Ik zie nu dat ik een foutje heb gemaakt met de tijd in het 2e onderdeel van de middaggroep.. tijd klopt niet.. tussen de ochtend en de middaggroep zit 25 minuten pauze en evt mag dat van mij nog 5 minuutjes uitlopen maar dat is maar even hoe het loopt.. en tussen portret en losgooien zit dan 10 minuutjes tijd om te drinken, maar dat kan ook inlopen als we willen..
Leonie, Ik vind het prima als jij als eerste gaat rijden bij de rijfoto's.. Er kan helaas nog niet gereden worden wanneer er losgooifoto's worden gemaakt.. dan wordt het denk ik inderdaad een puinhoopje en dat willen we niet. je kan, als je niet mee losgooit uiteraard, of ook als eerste losgooit, wel al rustig gaan opzadelen en eventueel wat warm rijden op een ander gedeelte waar we geen last van elkaar zullen ondervinden.. dan kun je hem toch bezig houden even.. weet niet of dat een goed idee is?
hier het verbeterde rooster, sorry voor het ongemak
voor elkaar probeer te krijgen is een vlotte doorloop, zodat niemand lang hoeft te wachten.
maar dat komt wel goed! Ja we willen echt bij het meer zelf, bij de heuvel inderdaad.
.