Jammer dat ik er niet bij zit, maar veel plezier iedereen!!

ik ben al blij met 1e reserve

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
finnens schreef:De uitslag is er
Jammer dat ik er niet bij zit, maar veel plezier iedereen!!
ik ben al blij met 1e reserve
Arinossa schreef:Er is dan nog een meeting daar met een paar dezelfde fotografen en modellen dus dan hebben de fotografen nog geen variatie.
Arinossa schreef:Verrassend...Jeetje zo wat de helft gaat ook al in juni heen
Arinossa schreef:Er is dan nog een meeting daar met een paar dezelfde fotografen en modellen dus dan hebben de fotografen nog geen variatie.
Maysie schreef:Arinossa schreef:Verrassend...Jeetje zo wat de helft gaat ook al in juni heenArinossa schreef:Er is dan nog een meeting daar met een paar dezelfde fotografen en modellen dus dan hebben de fotografen nog geen variatie.
Kun je dan ook even aangeven welke meeting want ik heb het idee dat je doelt op de meeting van 9 juni? Daar staan 2 dezelfde fotografen (waaronder ik) op de lijst en 2 dezelfde modellen. Je doet het overkomen alsof de halve lijst hetzelfde is.
Dat je er van baalt dat je niet uitgekozen bent ok, maar zou je niet de sfeer zo naar beneden willen halen. De stemmingen kwamen grotendeels overeen en de paarden met de meeste punten staan er allemaal in, alleen een mini hebben we vervangen voor een ander model. Er staan allemaal paarden in die verschillende dingen kunnen, verschillende kleuren hebben en verschillende groottes. Tevens vind ik dat er ook nog een mooie groep modellen reserve is mocht er iemand uitvallen. Dat jou paard niet uitgekozen is is klote en jammer dat snap ik maar dat weten we nu wel. Wat let je dan om zelf een meeting te organiseren of een fotograaf te bestellen als je graag foto's wil van je paard. Ik wil het echt niet bot oen overkomen maar ik snap het nu wel, daar zijn zulke opmerkingen echt niet voor nodig. De opzet van een meeting is dat fotografen portfoliomateriaal kunnen opfrissen en dan is het logisch dat ze er de aparte en veelzijdige paarden voor uitkiezen, tevens moet het gewoon een gezellige leerzame dag worden voor iedereen en daar doen karen en ik ons best voor.
Ik bedoel dit geheel totaal niet aanvallend (want ik weet hoe dingen over kunnen komen via internet) maar ik moest het wel ff kwijt