Ik heb eventueel ook 200m bruin schriklint ter beschikking, 2cm breed (http://www.agradi.nl/ako-premium-plus-l ... m-200m.htm).
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Evelienepien schreef:Begrijp dat het dus eigenlijk vnl. om losse paarden gaat?
Hmmmm, ik heb dus echt geen idee wat Gui los doet![]()
Weet wel dat paaltjes + draad zonder stroom totaal geen indruk makenAls ie het op z'n heupen heeft, loopt ie er gewoon doorheen / of springt erover
![]()
En weet niet of ik daar op zit te wachten in de sahara (aangezien meneer dus ook nergens van onder de indruk is)
Dus ja?????
SSDesign schreef:Evelienepien schreef:Begrijp dat het dus eigenlijk vnl. om losse paarden gaat?
Weet wel dat paaltjes + draad zonder stroom totaal geen indruk makenAls ie het op z'n heupen heeft, loopt ie er gewoon doorheen / of springt erover
![]()
En weet niet of ik daar op zit te wachten in de sahara (aangezien meneer dus ook nergens van onder de indruk is)
Dus ja?????
Veiligheid voorop, dat mag duidelijk zijn. Ik vond 1x een paard 'kwijt' in de Sahara wel genoeg, een tweede keer hoeft niet haha.
Ik vind portretfoto's en foto's van mens en paard samen (dus ook rijfoto's) net zo leuk en ook zeker prima. Als er paarden los kunnen, zie ik dat als een extraatje.
lieke123 schreef:SSDesign schreef:
Begrijp dat het dus eigenlijk vnl. om losse paarden gaat?
![]()
Dus ja?????
Veiligheid voorop, dat mag duidelijk zijn. Ik vond 1x een paard 'kwijt' in de Sahara wel genoeg, een tweede keer hoeft niet haha.
Ik vind portretfoto's en foto's van mens en paard samen (dus ook rijfoto's) net zo leuk en ook zeker prima. Als er paarden los kunnen, zie ik dat als een extraatje.
inderdaad!
Kkkaren schreef:Ik heb ook grote paaltjes (bijna twee meter), zal ik die meenemen? Die van jou zijn niet zo hoog toch Yvette?