8 Juni voor mij ook het liefste! Ik heb trouwens evt nog een vriendin met een 4jarig paard (Andalusiër kruizing) die evt nog wel onderaan de lijst wilt Zal vanmiddag even even dit linkje van het topic doorssturen, kan ze zelf wat foto's plaatsen (als het kan, Hitch op Bokt)
Bij castricum heb je heel mooi duingebied, alleen blijft het een probleem dat je niet vd paden af mag. Mocht er een andere locatie komen dan castricum, weet ik niet of ik mee ga. Castricum is te doen, lopend, anders moet ik vervoer regelen, en dat moet ik al meerdere keren dit jaar haha, dan blijf ik bezig. 8 juni is voor mij iig prima, 15 juni weet ik nog even niet, maar wel een goed idee.
wie organiseren deze meeting nou? misschien dat die gewoon even moeten kijken wat de beste oplossing is en met duidelijkheid komen
wennie19
Geplaatst: 14-05-13 15:33
we houden het op het strand van castricum en ik ga iedereen effe pb sturen voor de datum, maar zondag 9 juni lijkt mij ook niet handig ivm mensen die de volgende dag moeten werken/ naar school gaan.
Is er al iets bekend over de lokatie, dag en tijd? Anders wordt het wel heel krap om nog iets te plannen....
wennie19
Geplaatst: 16-05-13 13:53
de locatie is het strand van castricum bij strandpaviljoen zeezicht op zeeweg 45 daar ligt grote parkeerplaats waar geparkeerd (betaald parkeren) kan worden of gratis parkeren bij johannes hof en dan een stukje lopen. de tijd wordt 18:30 verzamelen en dan 19:00 uur beginnen en wil zaterdagavond van iedereen de datums terug hebben zodat dat ook duidelijk is en ik de schema's weer in orde kan maken
Wennie19, horen we zaterdag dan ook meteen welke datum het wordt? Moet mijn pony denk ik scheren, anders komt hij met wintervacht naar de shoot en dat lijkt mij niet de bedoeling. Wil niet te laat scheren ivm strepen.
filou
Geplaatst: 17-05-13 11:57
Jammer dat ik deze meeting nu pas zie! Ik woon zelf in Heiloo, dus dat is echt om de hoek! Ik zag dat er pas 1 reserve op de lijst van fotografen staat, is het mogelijk om nog mij als reservefotograaf aan te melden, mocht er onverhoopt iemand uitvallen, of is dit echt veel te laat?
edit: Zie dat jullie al een heel mooi schema hebben gemaakt van wanneer wie precies aan de beurt is en met welk model, dus vermoed dat ik inderdaad veel te laat ben, veel plezier in ieder geval!