De meeting is dus op 13 april bij de Rottemeren in Bleiswijk. De verzamelplaats is de Kooilaan in Bleiswijk, staat hier aangegeven voor de TomTom: http://places.tomtom.com/nl_nl/detail/r ... bb9b&ndx=4. De ochtend groep begint om 10:00, ik zou het fijn vinden als iedereen er dan ook echt is, en ik stuur jullie nog wel even een pb'tje met mijn telefoonnummer, mocht iemand in de file staan, het niet kunnen vinden o.i.d. dan kunnen jullie me daar bereiken, en weten wij hoe en wat. We doen dus ongeveer 10 minuten portret foto's maken. Ik heb dus fotografen duo's gemaakt, het nummer dat naast je naam staat (voor de modellen) daar begin je, dan schuif je dus door het volgende nummer, dus van 4 naar 5, 5 naar 1 enzovoorts. Daar zullen we dan zo rond 11 uur mee klaar zijn, dan is er even de gelegenheid om de paarden op te zadelen, en daarna gaan we gezamelijk rijfoto's maken, we kunnen gewoon af en toe even uitwijken naar een apart stukje, is allemaal mogelijk, maar hier zitten we dus niet meer gebonden aan de fotografen groepen. Ik denk dat rijfoto's eerder maken mooier is ivm zweetplekken van de paarden, maar dit kan ook omgedraaid worden met losgooifoto's die we daarna doen. HIER ZOEK IK NOG PRIKPAALTJES VOOR OM HET MEE AF TE ZETTEN. Dus wat hebben jullie liever eerst losgooi foto's of eerst rijfoto's? De bedoeling is dat we 12 uur echt helemaal klaar zijn, dan duurt het niet te lang voor de paarden en hebben de fotografen daarna even pauze. Het is dus de bedoeling dat de fotografen eten meenemen, of misschien kunnen we daar ook wat kopen, er zit een café daar, We zorgen dat we dan binnen het uur klaar zijn, en de middag groep begint om 13:00, dan doen we het gewoon weer in dezelfde volgorde als de ochtend groep. We zorgen dan ook dat we om 15:00 klaar zijn! Als jullie tips/opmerkingen hebben, hoor ik dat zeer graag. Ik heb hier een indeling gemaakt, even gekeken naar wie met wie meerijd qua modellen en hoop dat ik het goed heb gedaan, mocht je echt willen ruilen kunnen we onderling natuurlijk nog wat regelen, maar ik dacht dit is gewoon overzichtelijk voor iedereen

https://docs.google.com/document/d/1eCC ... sp=sharing