Dan kan nu begonnen worden aan het schema voor de dag zelf. Als iedereen haar voorkeur aan wil geven: ['s morgens], ['s middags], of [geen voorkeur] De fotografen zijn in principe (voor zover mogelijk) de hele dag aanwezig toch?
Zelf wil ik graag in de middaggroep zodat ik dan eerst smorgens aanwezig kan zijn zonder pony en kan kijken hoe alles verloopt Dan ga ik halverwege naar huis om pony te halen voor de foto's smiddags
Ben echt blij dat ik ook gekozen ben Wou al zo lang mooie foto's tussen de tulpen, en nu eindelijk! Kan niet wachten! Hopelijk krijg ik me poon nog een beetje gauw op een mooi gewicht. Maar dit misstaat ook niet hoor
Als er een paddock komt of je gaat rennen met je paard, eerst goed kijken of er kuilen in de grond zijn. Vorig jaar ging ik met me hond daar lopen en waren toen aantal kuilen.
Myca
Geplaatst: 12-03-13 15:59
@Astor, dan had ik je berichtjes verkeerd begrepen (gelukkig maar )
Het maakt mij niet echt uit of ik in de middagploeg of in de ochtendploeg zit. Het enige is dat als ik in de ochtendploeg ingedeeld wordt, ik niet de hele middag op mijn prikpaaltjes/schrikdraad ga wachten. Is er ook nog iemand in de middagploeg met materiaal om een losgooi plek te maken?
Gaan jullie maar vast stemmen want ik weet pas eind maart of ik mee kan ivm werk rooster. Dit heb ik dacht ik ook aangegeven.. Mijn portfolio is heel minimaal dus ik vind alles prima