goed nieuws!! ik heb een fotograaf erbij voor de ochtendgroep! Als zij op het schema amanda dan vervangt? Ze heeft smiddags nog wel een afspraak, dus moet om kwart voor 1 echt weg. Als ik dan als eerst de paddock in zou kunnen?
nobje
Geplaatst: 15-11-13 22:25
Hoe zal het er met de middag groep uitzien ? de dag is immers niet meer zo heel lang ? ...
Ah jammer zie dit topic nu pas woon ook lekker dichtbij en ging er altijd vaak rijden met mijn paard. Heb wel een gave pony nu maar is nog onbeleerd. Maar dr zal wel vaker wat in de buurt zijn. Veel plezier morgen!
Yvonne_V
Geplaatst: 15-11-13 23:25
Zat op stage heb het telefoontje gemist, ben nu net pas weer thuis Heeft ze het al gezien anders heeft iemand het telefoonnummer van zoutenootjes dan bel ik haar in de ochtend na 10 uur
Amanda super jammer dat je niet mee kunt!! Maar je hebt wel gelijk je moet er niet zieker van worden, beterschap! Hebben we in ieder geval alvast een goede reden voor het nog een keer organiseren van de fotomeeting hihi.
Irisloove super dat je nog iemand voor de ochtend hebt kunnen regelen! Dat vervangt zij idd amanda op de lijst. Wel jammer dat de middag dan maar 2 fotograven heeft.
We zullen wel zien hoe het loopt morgen denk ik dan anders weet ik het ook niet,..
Idd, een goede reden om een volgende meeting te organiseren (en ik hoop dat paardlief dat wel de trailer in wil zodat ik niet kansloos hoef toe te kijken haha) Iig heel veel beterschap Amanda!
Hoi hoi krijg zojuist een wapje van een stalgenootje dat zij dr camera ook wel mee wil nemen voor de middag.... Ze is nog niet zo lang bezig maar ze wil het wel proberen... en ze gaat sowieso mee kijken maar dan hebben we als middagploeg een leuke 3e toch??
Goedemorgen allemaal! Ik ga zo naar Dinera om haar op te vlechten Mijn vraag is of ik al eerste mag rijden want krijg te horen dat mijn vader nog weer ergens moet wezen 's middags dus het is een beetje vliegen en haasten om op tijd thuis te zijn. Maar overleggen we straks wel!
Super melcior, als ze vragen heeft kan ze altijd terecht en dan roeien we wel met de riemen die we hebben Ik ben zojuist uit bed gekropen hihi, nog even lekker rustig aan en dan vol gas naar ommen
Top melcior. Dit is ook mijn eerste fotomeeting, ben ook nog niet echt ervaren. Komt vast wel goed!
Yvonne_V
Geplaatst: 16-11-13 10:03
Oehh succes, is wel heel leuk hoor Dus voor jou geldt ook zijn er vragen, dan hoor ik ze
Ekeif96
Geplaatst: 16-11-13 10:15
Guys problem number one.
Ik ben net gebeld door mijn moeder, onze poes is aangereden. Gelukkig kan ze nu al terecht bij de VA, maar ik weet niet tot hoelaat dat gaat duren. Dus ik weet niet hoelaat ik precies aanwezig kan zijn. Nu zijn er in mij ogen 4 opties, waarvan ik hoop dat jullie het ermee eens zijn: - Mijn moeder is optijd weer terug en ik kan gewoon om de gewone tijd gaan. - Ik ruil van plek met irisloove, zodat ik in iedergeval al 20 minuten later aanwezig kan zijn. - Ik kan misschien nog wel naar de middaggroep? - Of ik kan helemaal niet...
Ik weet dus niet of überhaupt één van de drie opties kan, omdat ik gewoon niet weet hoelaat mijn moeder weer thuis kan zijn. Als jullie die eerste 2 opties niet erg vinden, zou ik dan een mobiel nummer kunnen krijgen zodat ik kan laten weten wat het word?