Haha ja liep beetje te rommelen met bewerkingen. Heb de rust weer eens niet om ze eerst netjes uit te zoeken dus loop in de wilde weg wat te bewerken Goed dat je jezelf herkent
Nog eentje van Lynn en dan ga ik morgen weer verder.
Bo_San
Geplaatst: 27-05-13 21:30
Ik heb ze af De meeste foto's zijn van Lynn, omdat ik haar het meest voor de lens heb gehad. Alle foto's zijn realistisch, eventueel creatieve bewerkingen komen wellicht nog. Ik vind het ook wel lastig om te zien op welke foto iemand het leukst staan, dat is zo subjectief, iets wat ik mooi vind, kan het model totaal niet mooi vinden haha. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden, tips zijn altijd welkom, was de eerste keer voor mij
Even een paar uitprobeersels, wat vinden jullie van dit soort bewerkingen? (ik ben zelf gewend alles realistisch te houden, weet nog niet wat ik ervan vind .... )
Die van mij duren nog even. Sorry, laptop is in reparatie bij een kennis en binnenkort is ie waarschijnlijk naar een fabriek.. Maar ik maak eerst dit af, maar heb hem morgen pas weer terug
Lynn mijn foto's komen misschien vrijdag en anders volgende week.. Moet heel hard gaan leren heb namelijk 3 tentamens en ook nog gewone lessen op school;)