Super gezellig dat je alsnog komt ! stiekem hoop ik dat je nog foto's kan schieten ben echt fan van jou haha! Is ook wel leuk he allemaal Doggen bij elkaar ..
Ik wil evt. ook wel foto's schieten met mijn camera maar ben verre van pro Wij hebben er zin in morgen! Ik moet alleen loecas zijn pootjes nog schoon zien te krijgen want hij heeft net een bot gegeten Of ik sleep hem eerst de zee in dan zijn ze wel meteen schoon
Haha, komt wel goed Oh en alsjeblieft, iedereen, neem een kwijldoekje mee Het is zeer oncharmant als een hond zo'n kwijldraad op de foto heeft, en het kost ons minder werk, dan dat het jullie werk kost ^^ haha
Ik wens jullie een prachtige shoot toe. Altijd jammer dat wat zo enthousiast begint meestal eindigd in een klein groepje. Maar.. er zijn er wel die gaan en ik kijk heel erg uit naar de fotos! Ik had graag gekomen om te kijken, maar met een hartklepoperatie nog geen 2 weken geleden gaat m dat niet worden En daarbij kon ik geen jas vinden met zulke grote zakken Heel veel plezier strakjes! en pas op voor de kou.
Ik meld me ook even als fotograaf. Gelukkig heeft Sabrina me al op de lijst gezet. Want ik was hier nog niet eerder geweest. Ik heb sinds gisteren een nieuwe camera, die neem ik wel mee. Even wat shotjes maken, alvast wat spelen. En mijn oude camera ken ik het beste dus dir gaat sowiso mee. Iedereen warme kleren en alle voorzorg maatregelen genomen tegen bevriezen? ?
Inderdaad warm aankleden , niet echt charmant maar op het strand waait het waarschijnlijk nog harder ! Cashmere slaapt nog , wil me bed niet uit Hihi! Hij heeft nog nergens last van terwijl ik best zenuwen heb
Mijn vader wil graag een foto met allemaal kwijlende honden en dan een "dode chihuahua" in het midden. Vindt die gaaf -.-' Zie je nooit volgens hem...
Karina_1979
Geplaatst: 24-03-13 10:52
Uuhhh en wie regelt die dode chihuahua dan???
Ik heb een thermo legging onder m'n broek en plastic zakjes over m'n voeten in m'n schoenen. Blijven ze lekker warm
Bel weet wel dat er wat gaat gebeuren Tas op tafel met allemaal spulletjes, vrouwtje die rond loopt als kip zonder kop en de wandel schoenen van t vrouwtje staan klaar! Heb d'r alleen nog niet verteld dat ze ruim een uur de auto in moet
pipo
Geplaatst: 24-03-13 11:04
Luz_ElenaE schreef:
Mijn vader wil graag een foto met allemaal kwijlende honden en dan een "dode chihuahua" in het midden. Vindt die gaaf -.-' Zie je nooit volgens hem...
euh.. gewoon doen en de chihuahua vervangen voor een knuffel of bevroren kip of zo of ze moeten er 1 te pakken nemen op t strand, maar das niet zo grappig voor de eigenaren van het diertje
Astor
Ik trek lekker een regen broek aan tegen de harde wind en een muts op etc. Dus charmant zal ik er niet uit zien haha
Venix
Jeeeeeeeeej heb er zin in!!!
Euhm even een praktisch vraagje hé.. Zullen we wat telefoonnummers uitwisselen zodat er gebeld kan worden wanneer er iets aan de hand is (onderweg ofzo?)
love_Soraya
Geplaatst: 24-03-13 11:05
ik zit te twijfelen of ik mijn dikste winterjas aan zal doen, heb hem al in de was gedaan of gewoon een lekker dik vest.. was net buiten geweest en qua kou vind ik het nog wel mee vallen of ben ik nou gek??
plastic zakjes over mijn voeten dat moet ik heel vaak met laarzen omdat ik hele dikke benen heb dan glijd me voet tenminste in me laarzen haha!
Ik ben niet eens thuis Ben bij vriendin in de kop van Noord Holland! Rij zometeen naar huis, hijs Sky, mijn vriend en Patries in de auto en dan op naar Zeewolde