Wat een gave van mijn meisje zeg!! Echt een gave foto!!!
SharonIndezz
Geplaatst: 17-02-13 18:01
aaaah die foto van Blue is echt geweldig !
edit: die van de andere hondjes natuurlijk ook
Percy
Geplaatst: 17-02-13 19:02
Mooie foto's komen er al voorbij, mis alleen natuurlijk een hele, hele mooie hond Volgende keer beter, hoop dat jullie het naar je zin hebben gehad. Zondagen in ziekenhuizen zijn saaaaaai.
MadelonSunny
Geplaatst: 17-02-13 19:03
Ik ben eerder thuis dan de bedoeling was. Lieve had het niet zo heel erg naar der zin bij m'n schoonfamilie Het was wel even genoeg geweest. Al vanaf 9u van huis natuurlijk dus snap het heel goed. Maar ik ga de foto's importeren en dan 's kijken wat ik er van gebakken heb @Femke Prachtige foto's! @Seni Het is geregeld met Bo
Ja Mika is ook helemaal op haha. Maar ze heeft zich goed uit kunnen leven vandaag dat is zeker.
MadelonSunny
Geplaatst: 17-02-13 19:56
Lieve slaapt nu ook eindelijk. Vanmiddag bij m'n vriend nog met der gewandeld en ze trok m'n schoonzusje (12, downsyndroom) zowat om Maar schoonzusje was helemaal happy dat ze met Lieve mocht wandelen. Maar ze bleef springen en gek doen Maar nu we thuis zijn ligt ze lekker in der bedje te slapen
Booooo
Geplaatst: 17-02-13 19:58
Aaahh dat is lief!
Heb al hele mooie foto's voorbij zien komen, maar niet van Devil
Madelon: is er sowieso wel 1 gelukt?
MadelonSunny
Geplaatst: 17-02-13 20:01
Booooo schreef:
Aaahh dat is lief!
Heb al hele mooie foto's voorbij zien komen, maar niet van Devil
Madelon: is er sowieso wel 1 gelukt?
Ik heb 1 zoooo'n schattige van Devil met de bal Maar eerst nog even alles doorkijken en de mislukte verwijderen en dan komt eerst die foto van Devil!
Ik wel, ik doe het liever nu dan dat straks m'n Lightroom gaat vastlopen enzo. En dan hoef ik minder snel de foto's op m'n externe harde schijf te zetten. En zo kan ik gelijk alle foto's zien