Fotomeeting omg. Rinsumageest (Fr.)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Avalon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 17:38

Ketly schreef:
De datum is 2 juni, die staat vast. Plaats is ook vast, in rinsumageest.

Dat had ik begrepen hoor, dankje! ;)
Maar ervaring leert dat het als Juni dichterbij komt, er toch nog wel een beetje geschoven kan worden met de datum. De meeste mensen weten nu immers nog niet of ze onverwacht 2 Juni nog wat anders hebben, of dat het ineens noodweer blijkt te zijn. Vandaar dat ik altijd nog ruim reken!

maessie

Re: Fotomeeting omg. Rinsumageest (Fr.)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 17:38

We hebben daarvoor een reservedatum neergezet ;) En we hebben mooi weer besteld, dus moet goedkomen! :D

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 17:57

Avalon_ schreef:
Ketly schreef:
De datum is 2 juni, die staat vast. Plaats is ook vast, in rinsumageest.

Dat had ik begrepen hoor, dankje! ;)
Maar ervaring leert dat het als Juni dichterbij komt, er toch nog wel een beetje geschoven kan worden met de datum. De meeste mensen weten nu immers nog niet of ze onverwacht 2 Juni nog wat anders hebben, of dat het ineens noodweer blijkt te zijn. Vandaar dat ik altijd nog ruim reken!

Haha sorry had even moeten citeren, maar was degene boven je bedoeld. :Y)

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 17:57

okee thanks!

heidiLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 17:59

Wat was de up to date lijst met de fotografen en modellen die mee gaan?
Ik ben het even helemaal kwijt al die meetings :=

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 18:03

annelot

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 15:45

Beetje dom van mij maar kwam er achter dat ik een andere afspraak heb staan op 2 juni die ik helaas niet kan verzetten, sorry sorry ;(

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 15:52

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 23:11

Zucht.. Helaas weer een andere meeting die op 2 juni is gepland.. :(

heidiLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 00:19

Tsja, er zijn erg veel meetings en er vallen er dus tegenwoordig vaak wel wat meer op 1 dag..

Wel erg jammer dat je niet kan Annelot!

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 00:21

Ja klopt, maar helaas meerdere dezelfde fotografen.

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 10:07

Dat is niet handig idd, de fotograven wisten deze datum al..

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 10:14

Ik sta hier altijd nog reserve en hou deze datum toch nog maar vrij...

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 10:52

Maar? Wat zijn dan tot nu toe de lijsten?

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 11:04

Normaal heb je zelden een meeting in het noorden en nu tm juli 10 stuks. Dan voorkom je haast niet dat er dubbele data zijn. Lastig maar wellicht te voorkomen door niet steeds een nieuwe te organiseren over het algemeen gesproken.

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 11:18

Ik snap het probleem niet echt, als je je voor de ene shoot op geeft en daarvan wordt een datum gekozen dan zit je daar gewoon aan vast toch? Om je dan af te gaan melden voor deze shoot omdat je een andere interessanter vind, dat vind ik een beetje onvolwassen.. Maar goed, is dat zo gebeurd? Voor ik voorbarige conclusies trek ;)

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 11:29

In mijn geval had ik mij aangemeld voor twee meetings waar de datum toen nog niet vast stond. Voor beide zijn nu 2/6 uitgekozen en ja dan moet ik een keus maken die afhangt van de modellen.

Dat risico loop je nu eenmaal als al die meetings nu de grond uitrijzen.

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 11:37

Volgens mij is er hier gekozen voor 2/6 en op dat moment konden alle fotografen en modellen die op de vaste lijst stonden. Om je dan af te gaan melden omdat er een paar weken later een andere meetig op dezelfde dag gepland staat vind ik niet kunnen. Je legt je hier vast en maar eigenlijk is het gewoon opvulling tot er iets beters lans komt?
Ik zeg toch ook niet toe dat ik bij een collega op verjaardag ga, maar als blijkt dat een vriendin mij 2 weken later uitnodigt voor een feest van haar, plots die hele verjaardag af omdat ik de vriendin leuker vind? Afspraak is afspraak tenzij er iets anders belangrijks tussen komt, maar 'betere modellen' vind ik geen geldige reden. Sorry.

Daisyree

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 11:38

Nu ben ik aan het zoeken maar over welke andere meeting hebben jullie het? :o?
edit: gevonden.

Had ik me niet voor opgegeven. Dus ik kom hier gewoon naartoe.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 11:45

Voor die andere meeting had ik mij ook opgegeven, ook een afspraak dus. ;) M.a.w. dubbele afspraken.... Voor mij zijn deze meetings opvulling voor mijn portfolio dus ja ik laat het dan van de modellen afhangen waar ik dan naar toe ga.

Hetzelfde principe als ik mij ergens voor opgeef en er blijkt bijvoorbeeld geen variatie in de modellen te zijn, dan meld ik mij daar dus weer van af, want dan vind ik het voor mij de moeite niet waard.

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 11:52

Toch vind ik dan niet dat je kan maken hier eerst te roepen dat je wel kan op 2/6 en dan plots jezelf af te melden na een maand (?) met de melding dat je elders ook al een afspraak hebt gemaakt. Dan kon je 2/6 of hier niet opgeven als een 'ja ik kan wel' of in de andere meering opgeven als een 'op 2/6 heb ik al een ander shoot toe gezegd'.
Persoonlijk vind ik betrouwbaarheid belangrijker dan portfolio.
Maar goed, gezien ik reserve 1 ben is het postitief voor mij.

Daisyree

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 11:58

Rianne jij staat niet meer reserve. Je hebt geruild met MarianneV omdat die niet zeker wist of ze wel kon.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 12:01

Lees eerst de berichten na voor je zoiets zegt, ik had mij bewust niet opgegeven de tweede wegens deze meeting en dat is ook gemeld bij de organisatie. De organisatie heeft echter alsnog die datum bepaald omdat de meesten toen konden. Dan wordt het dus kiezen voor mij.

Ik wil dit eerste half jaar besteden aan portfolio materiaal dus ik vind het persoonlijk niet raar dat je selectief bent op de modellen, gebeurt vaker kijk de andere voorgaande maar na. ;) Waarvoor kies je anders überhaupt de modellen. := Hetzelfde idee ook met dat je een oproep voor portfolio materiaal plaats op EA, dan ben je toch ook selectief?

Maar goed, mijn keus is nog niet gemaakt welke ik laat vallen. ;)

Persoonlijk vind ik ook niet dat de organisatie dan bij die andere meeting vraagt voor verplaatsing gezien dit het risico is met al die meetings. En daar reageerde ik in eerste instantie op.

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 12:09

Ik geef enkel mijn menig over hoe ik vind dat er mee om wordt gegaan. Daar hoef ik geen berichten voor na te lezen, als je je hier op geeft als aanwezig, en dan doordat er een andere meeting verzet wordt niet meer kan, is dan voor mij alsnog niet nakomen van een afspraak gemaakt hier. Ik begrijp wel dat je dan voor een lastige keuze komt te staan, maar het verzetten van de meeting kan altijd gebeuren, wil je dan telkens andere afspraken af zeggen. Je moet het helemaal zelf weten, maar ík vind het niet netjes. Zeker als je dan ook nog eens zegt dat je de modellen van een andere schoot interessanter vind. Dat moet je natuurlijk helemaal zelf weten, maar ik zelf vind dat niet netjes. Laatste wat ik er voorlopig over roep, anders wordt het een discussietopic :p

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 12:18

Je legt mij steeds woorden in de mond en vandaar ook dat ik zeg: lezen. Want ik zeg nergens dat ik per definitie de paarden hier niet interessant vind, ik houd alleen alle opties open.
En daarnaast is die andere meeting niet verzet er is alleen een datum gekozen die overlap heeft met deze. :n

Deze discussie heeft inderdaad geen zin als je dingen verdraait. Dus stop er maar mee ja...

edit: daarnaast als ik volgens jouw berichten de modellen hier niet interessant zou vinden, wat doe ik hier dan nog? De modellen hier vind ik stuk voor stuk mooi, ik houd alleen alle opties open, is dat zo verkeerd? Nu stop ik met deze discussie. :=