als er een plekje vrijkomt voor indiaan zou ik heel graag mee willen met mijn pony miralda kan steigeren op commando en makkelijk te rijden zonder zadel
Dat weet ik, in het rooster staat ze er nog bij, net als Ivonka en Karen maar zoals je kunt zien staat er een reservemodel tussen de normale modellen erbij; Zoetje_
Ik lees nu dat ik mee mag! Het gaat mij helaas alleen lukken als ik kan carpoolen met iemand.. Heeft iemand nog een plekje vrij in de auto vanuit de richting Haarlem?
Ik moet me helaas toch afmelden, heb er lang over nagedacht. Maar ik denk dat pres echt weer gek gaat doen Als ik daar alleen ben met haar. En dat is voor niemand leuk. Ik wou het eerst gewoon proberen. Maar ik moet toch afzeggen.
Baal er heel erg van had er echt naar uitgekeken. Maar denk dat het beter is zo..
Coentjuh
Geplaatst: 24-05-13 13:46
Hee fabske wat jammer nou, jullie waren een mooi stel geweest en Pres zou qua uiterlijk zeer geschikt zijn. En aan je berichtjes te zien had je er zoveel zin in! Ze is toch blind aan 1 oog of heb ik het verkeerd begrepen?
Maar begrijp ik dan goed dat ik dan 'met' pony mag komen?
Indianen, wat voor kleding doen jullie aan/hoe ziet het eruit?!
Ik heb helaas geen indianen outfit dus ik ga voor de moderne indiaan Jurk en leuke assecoires als de fotografen dat goed vinden? Kan namelijk nergens zoiets vinden