Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MadelonSunny schreef:Sorry, ik wist niet meer wat de aantallen waren.
8/12 dan zeker?
Dan kan je portret in 3tallen doen en dan ben je max een uur bezig met portret. Maar ik bedoel gewoon hetzelfde als bij optie 2 maar dan niet de rijfoto's/losgooifoto's met z'n allen doen want dan moeten daarvoor 4 modellen een uur wachten. Dus in 2 groepen werken. De 1 om 10.00 alles en dan de 2e groep om 13.00 bijv.
Marjoow schreef:MadelonSunny schreef:Sorry, ik wist niet meer wat de aantallen waren.
8/12 dan zeker?
Dan kan je portret in 3tallen doen en dan ben je max een uur bezig met portret. Maar ik bedoel gewoon hetzelfde als bij optie 2 maar dan niet de rijfoto's/losgooifoto's met z'n allen doen want dan moeten daarvoor 4 modellen een uur wachten. Dus in 2 groepen werken. De 1 om 10.00 alles en dan de 2e groep om 13.00 bijv.
Nou we kunnen de modellen niet vragen om 2x actie te tonenMet 4 modellen kan dat wel tegelijk. We hebben 2 groepen, 1 groep in de ochtend en 1 groep in de middag.
MadelonSunny schreef:Om het nog wat duidelijker te maken dan maar een voorbeeldschema.
Groep 1, 4 modellen
10.00 - 11.00 Portretfoto's, in 3 tallen fotografen.
Pauze om paddockje neer te zetten.
11.15 - 11.45 Losgooifoto's omstebeurte
11:45 - 12.00 Pauze/opzadelen
12.00 - Foto's onder het zadel
En dan groep 2 hetzelfde.
Zo duidelijk?
margjex schreef:Oh is niet onmogelijk hoor
Heb een keer met Viënna moeten doen en een keer met Pippi.
Ik ga in die los gooi cirkel vd doen en alle fotografen zaten verdeeld om me heen
En dan per groepje ook nog wat kunstjes, maar dan hoeven ze het niet zo intensief de hele dag te doen..
MadelonSunny schreef:Nogmaals, dat bedoel ik nietIk bedoel gewoon hetzelfde als jou
Dat de paarden 1 voor 1 de paddock in gaan met alle fotografen er omheen en dat iedereen 1 keer rijdt, dat lijkt me logisch. Maar het kost in totaal wel meer dan 1,5u. 1u portret, pauze, half uur losgooitijd, pauze, half uur/uur rijfoto's. Alles ruim genomen maar het wordt al gauw 3u.