Hondenmeeting 9 juni Vessemse Vennen (N-B)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mabotje

Re: Hondenmeeting 9 juni Vessemse Vennen (N-B)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 13:25

En hoe wil je dat dan met het tekort aan fotografen doen? Ligt vast aan mij, maar ik vind het toch een beetje raar om een meeting te houden terwijl degenen die het organiseren er niet zijn....

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-13 13:34

Tsja ik kan er verder ook niks aan doen dat mijn afspraak in het ZH op vrijdag staat.
Anders moest ik nog een maand wachten en dat vond ik geen goed idee gezien ik ook nog op vakantie ga eind juli.

Ik kan het verder ook niet helpen. Als ik crepeer van de pijn kom ik niet, simpel.
Of jullie het dan door willen laten gaan laat ik aan jullie over.

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-13 13:49

Ik zou het namelijk nog erger vinden als ik het zaterdagavond moet afblazen omdat ik nogsteeds dubbel loop van de pijn, en niemand het over kan nemen.
Denk ook dat ik via pb nog veel afmeldingen krijg last-minute, dat was bij mijn vorige ook.

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 14:12

Ik hoop dat het toch gewoon door kan gaan..
Kan alleen de organisatie niet van je overnemen want ik kan alleen maar 's morgens en ben ook geen fotograaf.

lieke123

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 14:21

Kan een andere fotograaf de organisatie niet overnemen ?

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-13 14:23

Die vraag had ik inderdaad ook al gesteld.
In principe zou Sanne dat doen, maar die moet waarschijnlijk een koopzondag draaien.
Dan zouden we nog maar 6 fotografen hebben, als iemand daarvan de organisatie wil overnemen zou dat top zijn, dan kan het gewoon doorgaan.

Hanna_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 14:25

Ondanks het mijn eerste fotomeeting is, en ik ook niet bekend ben met de streek lijkt het me niet verstandig als ik de organisatie zou overnemen.
Heb geen flauw idee hoe ik het zou moeten organiseren, weet niet eens hoe het er meestal tijdens een fotomeeting aan toe gaat. (natuurlijk al wel veel geleerd uit dit forum, maar toch)
Hopelijk meldt alsnog iemand anders zich om de organisatie over te nemen, of heeft Zoey geen last van pijn ;)

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 14:26

Ik hoop sowieso dat Zoey geen last heeft :+

lieke123

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 14:27

Ik zou het overnemen als ik tijd had maar helaas gaat dat hem niet worden :(

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-13 14:28

@Hanna_94: Nee inderdaad, zeker omdat je daar niet bekend bent en het je eerste is wordt dat wat lastiger. Ik hoop dat ik nog iemand anders vind...

Dat geeft niet hoor Lieke, school gaat voor!
En ja ik hoop ook dat ik geen pijn heb, maar helaas ben ik niet helderziend en kan ik dat niet nu/vrijdag voorspellen voor zondag :P

Mabotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 19:57

Ik hoop ook dat je géén last hebt, want het lijkt me helemaal geen pretje als dat wel zo is.
Wat vindt je er zelf van dat de organisator niet aanwezig is op zijn/haar eigen meeting?
Je had de meeting ook kunnen verzetten zodra je wist dat je naar het ZH kon omdat het risico er is dat je je helemaal niet lekker gaat voelen? Een meeting met 2 fotografen te weinig is niet prettig. Afgelopen weekend lieten ook mensen verstek gaan en stonden we met 4 fotografen 1 op 1 op geen gaten te laten vallen. dat is echt geen doen.

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-13 22:04

Mabotje schreef:
Ik hoop ook dat je géén last hebt, want het lijkt me helemaal geen pretje als dat wel zo is.
Wat vindt je er zelf van dat de organisator niet aanwezig is op zijn/haar eigen meeting?
Je had de meeting ook kunnen verzetten zodra je wist dat je naar het ZH kon omdat het risico er is dat je je helemaal niet lekker gaat voelen? Een meeting met 2 fotografen te weinig is niet prettig. Afgelopen weekend lieten ook mensen verstek gaan en stonden we met 4 fotografen 1 op 1 op geen gaten te laten vallen. dat is echt geen doen.

Ja dat is vervelend natuurlijk.
De meeting stond nou eenmaal en ik weet nog niet zo lang dat ik dan naar het ziekenhuis moest.
Kijk ik vind het heel vervelend en al hoor, maar ik kan niet goochelen.

Urko

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 08:18

Wat is precies de bodoeling? want als we echt in de knoei komen ben ik ook bereid om smiddags de organisatie op me te nemen, neem aan dat het modelen van links naar rechts brengen is? Ik ken de weg daar en ben best praktisch aangelegd. In de ochtend kan ik dus niet want dan ben ik zelf met mijn oudje model..?

Urko

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 08:19

En ik heb nog een vriendin die net haar fotografie opleiding af heeft gerond, misschien wil die wel invallen?
Ze zit ook op bokt maar ik heb geen idee meer hoe ze heet, heb haar nu een whatsapp gestuurd

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-13 11:46

Het is in principe alleen zorgen dat je op tijdschema blijft en dat iedereen op tijd wisselt.

Ik wacht tot morgenochtend af of iemand de organisatie over kan nemen, en anders ga ik het helaas afblazen.
Als jullie willen kan ik een poging doen om hem te verzetten.

@Urko: Dat zou top zijn!

Mabotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 12:21

Ik denk dat je zelf ook heel graag mee zou willen doen Zoey? Zou toch ook jammer zijn als dat niet kon. Geldt ook voor Sanne denk ik?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 12:24

ZoeyDercks schreef:
Ik wacht tot morgenochtend af of iemand de organisatie over kan nemen, en anders ga ik het helaas afblazen.
Als jullie willen kan ik een poging doen om hem te verzetten.

Ik ga er vanuit dat je gewoon geen last hebt en het doorgaat.
Afblazen op zo'n laat tijdstip vindt ik persoonlijk niet kunnen. Je wist al eerder dat je die afspraak in het zkh hebt.
Als de meeting nu nog verzet zou gaan worden doe ik niet meer mee.

Mabotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 12:57

Zoals eerder gezegd vindt ik het persoonlijk niet kunnen dat de organisator zelf af laat weten, idd ook om de reden dat de afspraak in het ZH al eerder bekend was. Hoe vervelend het dan ook voor Zoey mag zijn en hoe ontzettend naar ik het voor haar zou vinden als ze pijn krijgt.
Mijn animo is helaas wel wat gedaald :( Dit nou niet echt wat ik me had voorgesteld van zo'n dag. Ik had met gemak een betaalde shoot kunnen boeken, die ik nu heb laten schieten...
Ik weet niet meer zo goed wat ik er nu van moet vinden..

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 13:14

Ik blijf nog even duimen... Mijn moeder kijkt er erg naar uit om met de honden te komen en ze eindelijk mooi op de foto te krijgen *duim duim*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 13:23

Doubtless schreef:
Ik blijf nog even duimen... Mijn moeder kijkt er erg naar uit om met de honden te komen en ze eindelijk mooi op de foto te krijgen *duim duim*

Ik heb er tot nu toe ook erg naar uitgekeken om mijn grote vriend mooi op de foto te laten zetten.
Hij is inmiddels al 12 jaar oud en nog erg fit, maar dat kan zomaar veranderen op die leeftijd.

cowboyinneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 14:05

Helaas moet ik me door omstandigheden ook afmelden voor deze meeting..

Hanna_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 14:12

Dan zijn we nog maar met 5 fotografen indien Zoey niet zou kunnen? Ik heb nog nooit een fotomeeting meegedaan, maar het lijkt me dat dit niet gemakkelijk is dan? Zelfs als Zoey wel zou kunnen, dan moeten we nog wel 2 fotografen zoeken?
Ik hoop ook dat hij alsnog doorgaat, heb mijn zondag expres vrijgehouden hiervoor, en verheugde me wel op mijn eerste fotomeeting.

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 14:29

-O-

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 14:35

Jeetje wat een gedoe..

Aangezien jullie nu een hoop fotografen missen :
Ik kan misschien op de ochtend foto's maken , dat weet ik helaas zaterdag pas omdat de mogelijkheid bestaat dat ik bij een opendag bij een dierenarts moet helpen. Tot nu toe is dat nog niet nodig en kan ik sochtends fotograferen. Ik heb geen site maar maakte bij mijn vorige baas vaak foto's voor nieuwsbrieven/anderen e.d.

Mabotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 15:49

Sorry, maar ik ga niet tot zaterdag wachten tot er een beslissing valt, dan plan ik andere dingen in.
Wordt er een beetje moe van. Vindt het hartstikke naar en vervelend voor de modellen, maar dit is niet zoals het hoort te lopen.