Nee, want anders komen er best veel modellen die we vorige keer ook al gehad hebben....
xJikke
Geplaatst: 12-01-13 20:49
Astor schreef:
Ik moet mij helaas afmelden als fotograaf Ik ben die week op wintersport... Maar ik zie dat ik Marjoow nu blij kan met een plekje bij deze meeting.
Heel jammer Melissa! Maar ik wens je veel plezier op wintersport en doe voorzichtig, haha!
Marjolijn, ik zal je neerzetten! Leuk dat je ook nu mee kan!
Marjo
Geplaatst: 12-01-13 22:59
Bellatrix schreef:
Nee, want anders komen er best veel modellen die we vorige keer ook al gehad hebben....
Huh? Haha, ik vraag t wel aan Lieke dan xD
xJikke
Geplaatst: 19-01-13 18:09
EquiPhoto schreef:
Leuk! Een nieuw topic! Ik meld me als fotograaf Helaas heb ik in die periode al vrij veel vrijgevraagd, mn werkgever zal wel denken Ik beloof dus niet dat ik de dag die uitgekozen wordt vrij ben...
Auto: Vanaf de A28: Afslag Maarn [afslag 5] richting Maarn. Na 450 m. rechtsaf op de Doornseweg richting Maarn. Na 4.3 km linksaf de Treekerweg op (stoplichten, rechtsaf is pannekoekenhuis). Als je nu een stukje door rijd kom je vanzelf aan de linkerkant een grote parkeerplaats tegen. Hier is de verzamelplek.
Iets duidelijker *dit heb ik even uit een andere meeting gehaald*: In principe is de meeting tegenover Pannekoekenhuis Bergzicht. Als je dus in je TomTom het adres invoert van dit restaurant (Doornseweg 23, Woudenberg) dan ga je al in de goede richting. Alleen, moet je dan op de kruising als ze je rechtsaf wilt sturen, linksaf gaan. Het is echt precies daar tegenover. Hieronder een kaartje met uitleg: [ Afbeelding ] Bij de A is het pannekoekenhuis, de rode pijl geeft de rijrichting aan. Let op, dit kaartje is érg oud! Er zullen niet zo veel bomen staan als aangegeven, en in principe kun je op deze weg maar 1 kant op Als je een stukje doorrijd heb je vanzelf aan de linkerkant een grote parkeerplaats(LET OP: soms is de parkeerplaats afgesloten door middel van een balk maar makkelijk te openen en heel handig voor ons die dag. Dus denk niet dat je hier niet in mag, dat mag wel!) hier is ook genoeg plaats voor de trailers. (:
De penning voor de MODELLEN:
De modellen die komen op 17 maart(dus niet de reserve modellen) moeten allemaal een penning hebben, tenminste als je dat wilt. Het hoeft niet, maar dan loop je wel het risico dat je een flinke boete te pakken krijgt als de boswachter langs komt.
Die kan je kopen op de dag zelf in het Pannekoek Bergzicht, maar ook vooruit bestellen, dan krijg je het via de post. De penning kost 10 euro voor een dagkaart. Hierbij de site: http://www.dentreekhenschoten.nl/defaul ... 4ed9c0a0bf op die site vind je de regels en een site waarbij je de penning kan bestellen. DIT GELDT NIET VOOR DE MENSEN DIE MET HUN PAARD STAAN IN WOUDENBERG, ALLEEN VOOR DE MENSEN DIE VAN BUITENAF KOMEN!
Schema, komt er ook binnenkort aan! Iedereen al vervoer geregeld? Verder ben ik wel benieuwd welk tuig de modellen allemaal hebben/meenemen. (:
Laatst bijgewerkt door xJikke op 19-01-13 18:24, in het totaal 2 keer bewerkt
xJikke
Geplaatst: 19-01-13 18:22
EquiPhoto schreef:
Wel gevraagd, nog geen antwoord... Zal deze week wel komen.
Ik heb vervoer geregeld. Moet wel een trailer huren dus hoop dat dat allemaal goed loopt. Qua tuig heb ik gewoon alles zwart en dressuur. Heb ook nog een paars touwhalster dus zal die ook meenemen. Heb er zin in en hoop op goed weer en een paardje zonder teddy look
xJikke
Geplaatst: 19-01-13 19:11
Super Cindy! Amore was eindelijk een beetje aan het verharen, maar nu er weer volop vorst is, verlaat er geen haar zijn lichaam en is het een grote ijs/teddybol geworden, haha. Dit was Amore 16 januari 2013.
Loeky01
Geplaatst: 19-01-13 20:37
Kon ik vanaf een bepaald punt met iemand meerijden? Of zat dat niet in de mogelijkheid :p. Anders wordt het voor mij nog errug lastig weer vrees ik
Jikke wat ziet je pony er suuuper schattig uit zo zeg!
@xJikke: zo op de foto qua vacht valt het nog wel mee volgens mij. Hij ziet er wel onwijs schattig uit! Zal maandag is wat foto's plaatsen van mijn draak in de sneeuw!
Hahahaha, dankje! Ja het valt nog mee, maar is al wel een teddybeer, haha.
Loeky01
Geplaatst: 19-01-13 22:50
Mijn kleine vriendje manegepony helaas.. heeft een nog veeeel flinkere wintervacht . Ook nog eens een lekkere baard die op zijn knieeen hangt (bij wijze van) .
Calanddra
Geplaatst: 19-01-13 22:53
Hier ook recente foto's van Bart hij heeft gelukkig niet zo'n hele dikke wintervacht en zweet amper met rijden, maar verharen doet hij nog echt niet Hij houdt zich gelukkig nog aardig schoon zo zonder deken
Gaat er nog iemand een schema maken? En hoe gaan jullie als model de tijd in de gaten houden en aangeven wanneer er gewisseld moet worden? Fluitje ofzo?