Ik rij niet zelf dus beslis niet of er mensen extra kunnen meerijden, maar wij komen vanuit Zwolle dus als er iemand is die mee wil, geef een gil dan gooi ik het hier in de groep.
sorry mensen, ik mag ineens niet meer van mn moeder. Ze vind het te ver om mij te brengen en ze vindt combinatie trein en met molfre meerijden te duur en vertrouwd ze niet.
Ja leuk he ^^ Ze kunnen alleen d'r bek niet houden over 't algemeen Maar dat neem ik voor lief!
_l_amanda_l_
Geplaatst: 09-01-13 18:25
die ijslandse herder is van jou Molfre? Mijn zus heeft er ook een nu, een half jaar oud Errug leuk, en slim! Blaffen doet ie alleen als ze aan de andere kant van een deur staat
Mijn lab teefje is loops geworden en gaat dus niet mee. Er zijn een aantal met even stemmen. Die gooi ik in de 'hoge hoeg' en trek er willekeurig 1 uit (zijn er 4 volgens mij). Ik doe het via een programma op de computer dus helemaal eerlijk . Doe ik vanavond even als ik thuis ben. Ben nu nog onderweg naar huis van wedstrijd.
_l_amanda_l_
Geplaatst: 13-01-13 21:41
heb je geen wedstrijdhoedje met briefjes? Tssss Ben benieuwd wie het gaat worden, vond je labrador net zo mooi
Het is voor mij (en ik ben vast niet de enige ) trouwens de eerste keer dat ik op een foto meeting kom. Misschien is het voor zowel ons nieuwelingen als de fotografen wel prettig om wat tips, do's en don'ts mee te geven. Natuurlijk zorg je ervoor dat je hond netjes geborsteld en des noods gewassen is, maar wat kunnen we nog meer doen om onze modellen zo voordelig mogelijk te presenteren?
_l_amanda_l_
Geplaatst: 14-01-13 19:10
het is wel mijn eerste hondenmeeting, maar ik zou zeggen: liever een nette halsband dan een tuigje, zelf ook wat leuks aandoen voor als je samen met je hond op de foto wil/gaat? Ook iets meenemen om eventueel de aandacht mee te vragen, 'n koekje, speeltje of iets met geluid, zodat je de hond in een bepaalde richting kan laten kijken ondanks dat het vol loopt met andere honden
Verder tja, geen idee, zijn vast wel mensen hier die al meer hondenmeetings gedaan hebben?
Honden inderdaad schoon, geen grote opvallende halsbanden bij voorkeur, zeker bij de langharige honden is dat niet mooi. Verder belonings snoepjes kunnen natuurlijk wel maar neem dan iets wat hap slik weg is zodat niet je hele hond er onder komt te zitten Voor evt actie fotos neem ik voor de minder luisterende honden een dunnen lange lijn mee dus daar hoeft niemand zich zorgen over te maken. Wat ik verder kan bedenken is voor de portret fotos is het handig als de hond ergens op kan focussen dus bijv een speeltje wat je weg kan gooien vergeet dus niet het lievelings speeltje of lekkers
magda_90
Geplaatst: 14-01-13 20:54
Zoals het er nu uit gaan zien, moet ik mij helaas afmelden voor 3 februari. Ik wens jullie dus alvast heel veel plezier!