Als ik het al niet vertrouw kan ik altijd nog een andere meenemen!
EmmyJoycee
Geplaatst: 11-03-13 21:57
Inderdaad Ik heb maar keuze uit een Ach, ze moet het toch leren Ohjaa, jullie moeten dan niet op haar loopje letten Als ze iets engt vind gaat ze erg veel slingeren
haha ik heb keuze uit 3, de andere hoogdrachtige of net met veulen hoeven niet mee, en de shets ook niet!
Hoe oud is die van jou?
Ketly
Geplaatst: 11-03-13 22:00
Haha mijn beide paarden komen op de foto. Mijne is ook nog een jonkie, nu ongeveer een half jaartje onder het zadel, maar als mama mee is dan is ze altijd een stuk rustiger.
EmmyJoycee
Geplaatst: 11-03-13 22:01
pietiedecy schreef:
haha ik heb keuze uit 3, de andere hoogdrachtige of net met veulen hoeven niet mee, en de shets ook niet!
Hoe oud is die van jou?
Net 8 Alleen ze is nooit echt buiten geweest bij vorige baasje. Omdat ze 'dwars' was Nou hier heeft ze buiten nog nooit wat gedaan Alleen onbekend terrein weet k niet hoe ze is..
Die van mij zal wel weer lekker dom staan Of zoals normaal niet kunnen stil staan
pietiedecy
Geplaatst: 11-03-13 22:11
de mijne kan ontzettend schreeuwen ergens anders.. verder nog niet veel mee gedaan, net 2 weekjes ondet het zadel... Als die van jullie maar wat braaf zijn!
Mn vader weet volgens mij wel ongeveer waar het is.. Kunnen wel een laatste stukje achter elkaar aan ? Zijn we tenminste al bij elkaar en niet verkeerd want dat krijg ik erge zenuwen
Ik heb werkelijk geen idee wat / hoe het daar is, ligt hier totaal niet in de buurt Misschien idd wel handig om even te verzamelen ergens en dan met zijn allen naar een plek rijden!
Iedereen heeft vervoer geregeld? Anders kunnen wij nog wel iemand oppikken, zowel met als zonder paard!