Ik trek zuci en assad terug heb je al gemaild met de reden
Jorinda
Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-12 23:53
Overigens zijn de, in jullie ogen, 'professionele' foto's gewoon een stuk duidelijker, dat scheelt al een hoop. Maakt meestal helemaal niets uit of ze professioneel zijn, wel of de foto een duidelijk beeld van de hond geeft.
Weet ik Jorinda, het was voor mij alleen niet duidelijk of er 3 reserves getoond werden of allen. Bedankt dus!
Jorinda
Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-12 23:55
En voordat iedereen op de reservelijst gepikeerd raakt: de eerste 10 honden op de uiteindelijke reservelijst gaan automatisch mee naar de volgende meeting, vergeten jullie dat alsjeblieft niet? Dus als Kira nu op de gewone lijst komt, doordat iemand zich afmeldt, dan gaat Kira uiteraard niet mee naar de volgende meeting, dat kan pas tegen 17 februari bekeken worden.
magda_90
Geplaatst: 18-12-12 23:57
Ik zal het melden bij mijn ouders! Ik neem aan dat daar nog een topic van komt he, tegen die tijd?
Laatst bijgewerkt door magda_90 op 18-12-12 23:57, in het totaal 1 keer bewerkt
Thnx voor al het werk, jorinda! Duidelijke lijstjes! Mogen de fotografen ook standaard weer mee met de vervolgmeeting? de meeste honden die ik had gekozen staan op het lijstje voor de 2e meeting. Er waren ook zoveeeel leuke honden!
Jorinda
Geplaatst door de TopicStarter: 19-12-12 00:05
Fotografen mogen ook weer mee! Is gewoon een vervolgmeeting en geen nieuwe meeting. Mochten we honden en/of fotografen te kort komen uiteindelijk, dan kunnen we er altijd nog voor kiezen om de inschrijvingen opnieuw open te gooien, maar dat kunnen we tegen die tijd bekijken
Zo en dan ga ik nu echt verder met school werk en dan heel snel mijn bed in haha
Als het goed is heeft iedereen die op de gewone en op de reservelijst staat een PB, de rest (die dus helaas ook niet op de reservelijst staan door geen of te weinig stemmen) stuur ik morgenavond een PB, ik ga nu écht naar bed haha!
Officieel niet, maar omdat de bordjes telkens gestolen worden is er niets officieel, verder weet ik niet wat Jorinda daarmee wil, omdat bekend is dat het ook niet werkt als alle honden los door mekaar rennen
Kwieb idemdito zal niet altijd even goed blijven liggen/zitten maar dat is met de riem hetzelfde meestal blijft ie wel liggen/zitten als wij dat willen