Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bienotje schreef:Wat zien jullie liever, mijn KWPN-er ingevlochten of net zo lief losse manen?Laatste heeft namelijk mijn voorkeur
En heeft er iemand van de fotografen misschien een hengstenketting te leen in de middag?
absque_dubio schreef:Zoek, ik hoop dat het snel beter gaat met je paard. Balen zeg!
Nu Zoek niet meer komt, heb ik helaas geen vervoer meer. Stalgenootje heeft een 2paardstrailer en wil wel rijden, maar wil dan ook mee met haar paard.. Maar jullie hebben liever minder dan meer modellen. Dus dan zal ik me helaas ook moeten afmelden.
absque_dubio schreef:Zoek, ik hoop dat het snel beter gaat met je paard. Balen zeg!
Nu Zoek niet meer komt, heb ik helaas geen vervoer meer. Stalgenootje heeft een 2paardstrailer en wil wel rijden, maar wil dan ook mee met haar paard.. Maar jullie hebben liever minder dan meer modellen. Dus dan zal ik me helaas ook moeten afmelden.
absque_dubio schreef:Nu Zoek niet meer komt, heb ik helaas geen vervoer meer. Stalgenootje heeft een 2paardstrailer en wil wel rijden, maar wil dan ook mee met haar paard.. Maar jullie hebben liever minder dan meer modellen. Dus dan zal ik me helaas ook moeten afmelden.
__Suzanne__ schreef:absque_dubio schreef:Nu Zoek niet meer komt, heb ik helaas geen vervoer meer. Stalgenootje heeft een 2paardstrailer en wil wel rijden, maar wil dan ook mee met haar paard.. Maar jullie hebben liever minder dan meer modellen. Dus dan zal ik me helaas ook moeten afmelden.
Je stalgenootje mag in mijn plaats