Uhuh Met sneeuw ben je ook welkom he.. Als er een dikke laag ligt kan ik met Caj ook naar een mooie plek lopen aan de hand.. Hier in de buurt is heel rustig en ze is goed verkeersmak
ja dat hadden we toch ook afgesproken, want dan zou ik door de week met me vader samen kunnen rijden omdat hij in weert werkt. Maar dan moet er wel door de week sneeuw liggen (zullen we de rest even via pb verder bespreken hihi voordat het topic dadelijk helemaal onoverzichtelijk wordt)
Dafness
Geplaatst: 06-12-12 18:34
Een aantal kwamen op het idee om a.s. te gaan shooten omdat we dan verzekerd zijn van sneeuw. Ze waren dit hier in dit topic aan het regelen. Daarom heb ik een nieuwe aangemaakt die specifiek over a.s. zaterdag gaat.
Dit topic blijft gewoon volgens de regels en afspraken. A.s. zaterdag is een extraatje.
volgensmij heetf nog neit eidereen de datumprikker ingevuld, dus zoalng dat neit gebeurd is, kunnen we nog niks afspreken (:
astriidj
Geplaatst: 07-12-12 23:12
Sorry ik vul 'm maandag in als ik mijn laptoppie weer heb!
Roosyes
Geplaatst: 08-12-12 10:55
Als er iemand zin heeft om morgen (of vanmiddag) onze 250 schapen in de sneeuw en de border collie Bob (en misschien Sam) op de foto wil zetten, stuur dan maar even een pb! Het is in Stevensbeek!
jongens, ik moet nog.sorry, heb het super druk gehad. dalijk vier dagen vrij dan kan ik aan de hand van mn concept rooster invullen. maar ik ben redelijk flexibel, kan makkelijk ruilen oid..