Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Groter dan een gemiddelde longeercirkel in ieder geval
 Groter dan een gemiddelde longeercirkel in ieder geval  

Hahah! Misty misschien wel trouwens!
 Hahah! Misty misschien wel trouwens! 

Jorinda__ schreef:http://i181.photobucket.com/albums/x2/m ... a085-1.jpg
Deze foto moeten we bij Cas en Alv in het weiland ophangen Carmen! Misschien leren ze het dan voor de fotoshoot van volgende week

Morgen ga ik weer te paard die kant op dus zal het zien. Neem camera wel weer mee voor wat sfeerplaatjes. Als iemand het leuk vindt mee te rijden, mag hoor!
 Morgen ga ik weer te paard die kant op dus zal het zien. Neem camera wel weer mee voor wat sfeerplaatjes. Als iemand het leuk vindt mee te rijden, mag hoor!                                                         

Ik ben van plan om Muddy gewoon te wassen, staart en manen los te laten en haar te laten zien met haar hoodstel zonder neusriem. Misschien kan ze in de paddock ook 'bloot', zonder hoofdstel of iets (groot respect voor draadjes
 Ik ben van plan om Muddy gewoon te wassen, staart en manen los te laten en haar te laten zien met haar hoodstel zonder neusriem. Misschien kan ze in de paddock ook 'bloot', zonder hoofdstel of iets (groot respect voor draadjes  ).
 ).  en dat is wijken, maar of ze dat dáár ook wil laten zien..
 en dat is wijken, maar of ze dat dáár ook wil laten zien..  

), de rest van de VD laat ik lekker aan Pepito over
 ), de rest van de VD laat ik lekker aan Pepito over  Wat misschien ook wel leuk is en de eigenaresse van Sterrin ook vast wel voor in is is een duo of trio met de Tinkers. Als ik even brutaal mag zijn...
 Wat misschien ook wel leuk is en de eigenaresse van Sterrin ook vast wel voor in is is een duo of trio met de Tinkers. Als ik even brutaal mag zijn... 

Ik wacht met smart op je PB!
 Ik wacht met smart op je PB!                                                         

Niet vergeten haar teugels te vragen, die zijn mooi dun en glad, makkelijker wegwerken.
 Niet vergeten haar teugels te vragen, die zijn mooi dun en glad, makkelijker wegwerken.  

hihi
 hihi

Dus als er eventueel nog mensen zijn die mooie HD beelden willen van hun paard, ik heb ook een filmcamera, gelieve wel laten weten, want als niemand wil, laat ik hem thuis
 Dus als er eventueel nog mensen zijn die mooie HD beelden willen van hun paard, ik heb ook een filmcamera, gelieve wel laten weten, want als niemand wil, laat ik hem thuis