Moet ze zich wle ff op de lijst zetten goed? Ik denk nog even na of ik nog zin heb om mee te gaan en of ik uberhaupt ook wel kan qua werk..... Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Moet ze zich wle ff op de lijst zetten goed? Ik denk nog even na of ik nog zin heb om mee te gaan en of ik uberhaupt ook wel kan qua werk..... 

En last minute afmeldingen zullen best voorkomen, zonder dat dan meteen de hele shoot afgelast hoeft te worden toch? 

Als weeronline's voorspellingen kloppen, krijgen we een licht bewolkte maar wel droge dag
Nu heeft Breghels 2 weken staan vetkledderen op de wei, dus een sportmodelletje zit er niet meer in maar die vetkledders kunnen evt wel weggesoept worden toch?
Nee zonder gekheid, ze gaat zwaar aan de bak deze week en voor de rest heb ik er reuze veel zin in!!! kitbits schreef:Daar was ik al bang voor half een is voor mij geen fijne tijd. Ik kan wel wat eerder komen en nog een ritje maken. Sowieso is voor het mooiste licht de ochtend of later op de middag veel mooier.